Osia pitää vaihtaa samanverran kuin jos lykkäisi 325i:n M20B25 tekniikan eli takajarrut menee kans vaihtoon. Jos sulla ei ole täydellistä 318is:n tekniikkaa akselistoineen joutilaana niin kannattavinta olisi vaihtaa koko auto alkuperäiseen 318is:ään.
Vähän ot, tai ei oikeastaan, mutta Total BMW:ssä oli kerran jollain Gyntterillä tollainen e30 318is Touring, mikä oli siis tekniikanvaihto. En ota kantaa siihen onko tuo mitenkään kannattava swäppi...Kai sitten, on se nyt ainakin huomattavasti kivempi kone kuin e30 320i:n (130hp joskus) moottori... Ei herneitä.
BMW M3 e90 6-spd ´08 Silverstone II
Mazda 6 2.0 Skyactiv-G Vision Automatic SW ´20
Ford Fiesta 1.0 Ti-VCT 80hv "Ahvenisto - 1.52 Edition" ´13
Comment