Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Hiilikuitukonepelti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bman
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 222
    • Mikkeli

    E36 Hiilikuitukonepelti

    Niin eli mistä mahtaisi löytyä E36 coupeen hiilikuituista konepeltiä? Mahtaako olla minkälainen kestävyydeltään ja sopiiko ihan heittämällä entisen tilalle ja ovatko lukitukset samanlaiset kuin alkuperäisessä? Paljonkohan mahtaisi olla hintaa sellaisella?

    Kun jo alkuperäinen pelti maksaa noin 400-450e ja siihen kun lisätään vielä maalaukset niin huh huijakkata...

    ps. myykää mulle coupeen konepelti
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

    #2
    katoppa vaikka www.ebay.com ja hakusanaksi e36 carbon. Sieltä löytyy vaikka mitä konepellistä peräkonttiin Taitaa nuo "parhaimmat" hiilari pellit maksaa siinä +/- 1000 € paikkeilla..
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

    Comment

    • spu
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 528
      • Tampere

      #3
      Jos löytyy motivaatiota, sopivat työtilat, ylimääräistä rahaa & riskinsietokykyä.. Kokeileppa vaikka itse tehdä...
      Tuossa yksi versio ( valitettavasti Opeliin )

      sa gaming บาคาร่า แหล่งรวมเกมชั้นนำจากทั่วโลก เว็บคาสิโนออนไลน์ สมัครเว็บตรง ไม่ผ่านเอเย่นต์ เว็บคาสิโนเชื่อถือได้ โปรโมชั่นมากมาย แอปพลิเคชันรองรับการใช้งานบนมือถือ คืนกำไรสูงสุด ฝาก-ถอน ได้ด้วยตัวเอง ไม่ต้องรอตัวกลาง ได้เงินจริง

      Comment

      • Esko
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 11675
        • Kouvola

        #4
        voisin jokusen pennin tollasesta pulittaa jos jotaa innostais tehdä

        Comment

        • Janza182
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 4987
          • 013

          #5
          Mullahan aikanaan moinen oli coupessa... "pelti" oli täys kopio orkkis pellistä eli kaikki kiinnikkeitten paikat löyty ja ei tarvinnut kun heittää paikalleen. hinta oli hirvee vaikka en joutunut maksaa todellakaan täyttä hintaa mut kyllä se siellä yli 600€ pyörii... Pulju minkä kautta tämän hommasin niin ei ole enää olemassa mut eiköhän noita melkein joka firma voi tilata joka toimittaa lärpäkkeitä

          Comment

          • hill-tun
            Bimmer Rookie
            • May 2004
            • 166
            • savo

            #6
            no 600e hiilaripeitosta täydellisenä ei ole kovinkaan paha hinta. minusta ainakaan

            Comment

            • seidltuning
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 1941
              • Vantaa

              #7
              olen kuullut huhua ,että custom works finland niminen paikka voisi vaikka tehdä tuollaisen
              G30 530e Sedan
              E30 325i Cabriolet

              Comment

              • Leba
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 2101
                • Espoo

                #8
                Originally posted by spu
                Jos löytyy motivaatiota, sopivat työtilat, ylimääräistä rahaa & riskinsietokykyä.. Kokeileppa vaikka itse tehdä...
                Tuossa yksi versio ( valitettavasti Opeliin )

                http://www.opelclubfinland.net/forum...315&forum=19&0
                hienosti on mun mielestä kaveri osannu tehdä
                Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

                Comment

                • bman
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2004
                  • 222
                  • Mikkeli

                  #9
                  hmm, niin 600e, saman hintaiseksihan se milteipä tulee vakiopeltikin kun ostaa uuden alkuperäisen joka maksaa sen 400-450e ja maalaa vielä sen. Mutta minua hieman vain arveluttaa että mahtaako näyttää miltä metallinhohtopunaisessa autossa, calypsorot. Lähempää varmaankin ihan nätti mutta enpä sitten tiedä kauempaa. Tämä hiilaripelti oli vain tällainen ajatus, oispahan jotain "erikoisempaa"

                  Comment

                  • Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

                    #10
                    Jos orggispeltiä haet ja hyvällä tuurilla saman väristä: www.varaosahaku.fi

                    Comment

                    • bman
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2004
                      • 222
                      • Mikkeli

                      #11
                      varaosahaun kautta tuli jo metsästettyä mutta eipä ollut kuin yksi ainoa ja sekin lommoinen/naarmuinen vaikka ilmoittavat kunnon olevan A1

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17799
                        • Jämsä

                        #12
                        fk:ltä löytyy hiilari peltejä...
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • Kilpuri
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2004
                          • 831
                          • Tampere

                          #13
                          Muutamia vinkkejä voisiko sanoa "alan ammattilaiselta" (eli minulta) Tee-se-itse miehille:

                          - Normi "paska" epoksi kellastuu UV-valossa (aurinko) joten hanki laatua joka ei kellastu! => paljon kalliimpaa
                          - Miksi tehdä autoon pelti täydestä hiilikuidusta? Pelkät pintakerrokset hiiltä ja loput lasia. Näin säästyy rutkasti rahaa! Ominaisuuksiin se ei vaikuta tipan vertaa!
                          - Tee myös "harjoitus" osa lasista ennen kuin teet varsinaisen pellin => loppupeleissä sekin saattaa säästää rahaa. Saat kokemusta ja muottiin jää jo hieman irrotusainetta ja seuraava irrotus UUDELLA irrotusaineella on helpompi.
                          - Irrotusaineen levityksessä ei voi olla liian huolellinen. Jos pelti tarraa yhdestäkin kohdasta muottiin kiinni niin epoksiin jää ikävä jälki, jonka korjaaminen siististi on vaikeaa.
                          - Kaiken tämän jälkeen, jos et todellakaan ole aivan varma mitä teet, niin OSTA SE KAUPASTA.
                          Now: 525xd -09
                          Ex: 330d -07
                          Ex: 328i -96

                          Comment

                          • harossi
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2004
                            • 619
                            • Haukipudas

                            #14
                            Originally posted by Leba
                            hienosti on mun mielestä kaveri osannu tehdä
                            Kiitos paljon
                            Mun tekemä entiseen autoon..
                            e39 M5

                            Comment

                            • harossi
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2004
                              • 619
                              • Haukipudas

                              #15
                              Originally posted by Kilpuri
                              Muutamia vinkkejä voisiko sanoa "alan ammattilaiselta" (eli minulta) Tee-se-itse miehille:

                              - Normi "paska" epoksi kellastuu UV-valossa (aurinko) joten hanki laatua joka ei kellastu! => paljon kalliimpaa
                              - Miksi tehdä autoon pelti täydestä hiilikuidusta? Pelkät pintakerrokset hiiltä ja loput lasia. Näin säästyy rutkasti rahaa! Ominaisuuksiin se ei vaikuta tipan vertaa!
                              - Tee myös "harjoitus" osa lasista ennen kuin teet varsinaisen pellin => loppupeleissä sekin saattaa säästää rahaa. Saat kokemusta ja muottiin jää jo hieman irrotusainetta ja seuraava irrotus UUDELLA irrotusaineella on helpompi.
                              - Irrotusaineen levityksessä ei voi olla liian huolellinen. Jos pelti tarraa yhdestäkin kohdasta muottiin kiinni niin epoksiin jää ikävä jälki, jonka korjaaminen siististi on vaikeaa.
                              - Kaiken tämän jälkeen, jos et todellakaan ole aivan varma mitä teet, niin OSTA SE KAUPASTA.

                              Tosi on että tuo normaali hartsi kellastuu ajan kanssa, mutta ainakin yksi kesä meni ilman näkyviä muutoksia. hartsi n.5€kg, kunnon epoksi n.50€kg..

                              Tuossahan on tehty ensimmäinen kerros hiilikuiduídusta ja loppu onkin lasikuitua. Painoeroa ei olisi tullut täysin hiilikuituiseen kuin kilo pari.

                              Niin ja helpoin se on ostaa suoraan kaupasta..
                              e39 M5

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎