Elikkä e36 320i -92 alakerta nakuttaa ja tuntuu pahenevan koko ajan pikkuhiljaa... BMW-huollossa eivät osanneet tarkalleen sanoa mikä nakuttaa. Epäilevät kuitenkin kiertokangen laakereita ta jotain männäntappijuttua.
Onnistuuko kk-laakereiden vaihto konetta irroittamatta?
Toinen, ja mielestäni parempi vaihtoehto olisi että vaihtaisi (samalla vaivalla?) koko koneen? Eikö 325i (m50b25) mene heittämällä 320i:n (m50b20) tilalle? Vai mitä kaikkea pitää vaihtaa? ruiskuboksi? vaihdelaatikko? putkisto?
Joo, käytin searchia mutta eipä auttanut...
					Onnistuuko kk-laakereiden vaihto konetta irroittamatta?
Toinen, ja mielestäni parempi vaihtoehto olisi että vaihtaisi (samalla vaivalla?) koko koneen? Eikö 325i (m50b25) mene heittämällä 320i:n (m50b20) tilalle? Vai mitä kaikkea pitää vaihtaa? ruiskuboksi? vaihdelaatikko? putkisto?
Joo, käytin searchia mutta eipä auttanut...

 M50b20 putkisto on yhtä putkea loppuun saakka ja 1kpl katteja kun taas M50b25 putki tulee kahtena takapöntölle saakka jolloin kattejakin on 2kpl. Tosin 323i jossa M52b25 kone on samanlainen putkisto kuin M50b20 joten eipä kauheasti eroa ole kumpaa putkistoa käyttää. M50b20 putkisto on halvempi... Korjatkaa jos olen väärässä.
 M50b20 putkisto on yhtä putkea loppuun saakka ja 1kpl katteja kun taas M50b25 putki tulee kahtena takapöntölle saakka jolloin kattejakin on 2kpl. Tosin 323i jossa M52b25 kone on samanlainen putkisto kuin M50b20 joten eipä kauheasti eroa ole kumpaa putkistoa käyttää. M50b20 putkisto on halvempi... Korjatkaa jos olen väärässä.
Comment