Ostin vajaa kuukausi sitten -91 320. Olen aina elänyt siinä luulossa että kutos koneissa on aina jokaisessa kulmassa levyjarrut ja olen myös lukenut tämän jostain, miten siis voi olla mahdollista että tässä on takana rummut? Ja minkäslainen näissä on se käsijarru systeemi? Tarvis asialle tehdä jotain kun ei ota oikeastaan lainkaan kiinni ja vaijeri on kahvan päästä kiristetty tappiin. Huollosta sanoivat että vika on luultavasti siellä rummun sisällä, eikös siellä ole jotkut erilliset jarrupalat käsijarrulle? Valistakaapa viisaammat...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36:n jarrut
Collapse
X
-
Sekin kävi aikasemmin mielessä, mutta mistään ei löydy muita merkkejä siitä. Ja eiköst rekisteriotteessa pitäis olla jotain merkintöjä. Se on kyllä tuotu -95 Saksasta muuttoautona, että jos tv on tehty siellä?? Ja siinäkin pitäis ymmärtääkseni vaihtaa taakse levyt, että saadaan jarrut tehojen kanssa samalla tasolle. Mutta ihan hyvin tuntuu pysähtyvän, että eipä sen niin kauheesti väliä, olis tietysti nätimpi jos vanteen takaa näkyis levy eikä ruma rumpu."tää meidän valtio edustaa just semmosta perus-tekopyhää paskakasaa, jossa julistetaan sanaa mutta toimitaan toisin"
Comment
-
-
Originally posted by toofastforyouOstin vajaa kuukausi sitten -91 320. Olen aina elänyt siinä luulossa että kutos koneissa on aina jokaisessa kulmassa levyjarrut ja olen myös lukenut tämän jostain, miten siis voi olla mahdollista että tässä on takana rummut? Ja minkäslainen näissä on se käsijarru systeemi? Tarvis asialle tehdä jotain kun ei ota oikeastaan lainkaan kiinni ja vaijeri on kahvan päästä kiristetty tappiin. Huollosta sanoivat että vika on luultavasti siellä rummun sisällä, eikös siellä ole jotkut erilliset jarrupalat käsijarrulle? Valistakaapa viisaammat...e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
-
Eiköhän se ole jo kertaalleen leimattu jos muuttoauto on, eikös siinäkin se parin vuoden sääntö ole?
Se että missä katsastuksessa ja koska kosahtaa riippuu tuurista-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Siis käyppä kattoo onko siellä rummut vai levyt, kun ei selvinnyt mulle kirjotuksestasi!
Huolto sano että rummuissa on vikaa, koska vaikka siellä on levyt, niin siellä on myös rummut, koska seisontajarru pitää olla mekaaninen!
Se pitämättömyys johtuu siitä että jarrukengät on kuluneet ja esisäätö on riittämätön. Kaikki pahvit kiristää aina vaijeria, vaikka sillä ei sitä käppäriä säädetä! Vaijeri löysällä säädetään kengät, ja lopuksi vaijerista löysät pois....
Comment
-
-
Joo otetaas nyt sanoja takas, katoin tossa päivällä että onko siellä muka rummut mut kyl siellä ihan lailles on levyt. Huollossa vaan puhuivat jostain rummuista kun oli puhetta käsijarrusta. Ei sitten vaan tullut itelle mieleen kattoo että mitä siellä on. Eli nyt voi ONNEKS unohtaa sen et se olis tv. Kyl itekki kierrän kaukaa kaikki teeveet. Perkele että voi ihminen välillä olla tyhmä (ja laiska)"tää meidän valtio edustaa just semmosta perus-tekopyhää paskakasaa, jossa julistetaan sanaa mutta toimitaan toisin"
Comment
-
-
Originally posted by toofastforyouJoo otetaas nyt sanoja takas, katoin tossa päivällä että onko siellä muka rummut mut kyl siellä ihan lailles on levyt. Huollossa vaan puhuivat jostain rummuista kun oli puhetta käsijarrusta. Ei sitten vaan tullut itelle mieleen kattoo että mitä siellä on. Eli nyt voi ONNEKS unohtaa sen et se olis tv. Kyl itekki kierrän kaukaa kaikki teeveet. Perkele että voi ihminen välillä olla tyhmä (ja laiska)///M3 97-
Comment
-
Comment