Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä perä tehokkaaseen e36:seen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • suppe86
    Newbiemmer
    • Jul 2011
    • 8
    • Rauma

    Mikä perä tehokkaaseen e36:seen?

    Elikkäs vetoakseli ja perämurheita olisi vaikka muille jakaa..

    Kysymys kuuluu: mikä perä/vetoakseli kombinaatio olisi helppo sovittaa ja hinta/laatu suhteeltaan hyvä e36:seen?

    Tämänhetkinen setuppi: e36 typ188 perä karpiolan isoilla tumpeilla, e39 540 vetoakselit ja e46 isot navat.

    Harkinnassa ollut e34 535 perä mutta ei ole mitään tietoa mitkä vetoakselit(riittävän vahvat) siihen sopii. Autossa nyt n.640 takapyörä heppaa ja suorakytky laatikko..

    kuvia muiden tekemistä ratkaisuista olisi kiva nähdä..
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11037
    • Oulu

    #2
    Eikö sinne vois vaihtaa 3.2 m3:sta taka-akselin, missä on typ 210 perä.

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    • suppe86
      Newbiemmer
      • Jul 2011
      • 8
      • Rauma

      #3
      Kyllähän sekin on vaihtoehto, ongelma on vaan niiden saatavuus.. Jos tiedossa niin saa antaa vinkkiä! Suomen ja Viron valikoimaa tutkittu laihoin tuloksin..

      Comment

      • ruupanen
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 5146
        • Joensuu

        #4
        Ootko kysässyt nimimerkiltä porter75?

        Näyttäs olevan ämmyköitä purettuna useempiakin ja vielä evo versioita, eli TYP210 perällä.
        E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

        Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

        Comment

        • suppe86
          Newbiemmer
          • Jul 2011
          • 8
          • Rauma

          #5
          Kysytty! 3.0 m3 perä vissiin olis ollutkin..

          Comment

          • suppe86
            Newbiemmer
            • Jul 2011
            • 8
            • Rauma

            #6
            tumpuloin sinne nyt typ210 perän e34 535sesta. Tein kiinnityksen niin että alunperin perän kyljessä on kolmella pultilla perän etupään kiinnitys rauta kiinni, niin käytin niistä raudan kiinnityspultin paikoista kaksi ja laitoin niihin puslat ja putkiholkin hitsasin apurunkoon.. Kysymys kuuluukin, alkuperäisesti perä pääsee etykiinnityksensä ansiosta keinumaan mutta nyt nämä sivulle päin osoittavat kovat puslat estävät perän "keinumisen" niin repeääkö perän kuoresta kierre vai katkeaako pultit, vai voisiko se jopa kestää?? Kuvia muiden toteutuksista???

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎