Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 hämärää toimintaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reiting
    Newbiemmer
    • Jun 2014
    • 11
    • Finland

    E36 hämärää toimintaa

    Juu hei vaan kaikki !
    Tänään töistä tullessa kun olin kääntymässä kotipihalle niin ohjaus tuntui erittäin raskaalta, ite ajattelin heti että ohjaustehostimessa nyt jotain, noh pysähdyin ja yritin kääntää rattia, ei liikkunu ku hieman oikealle ja vasemmalle, sitten kun kääns rattia sen verran kun pystyi niin täristi kunnolla rattia. Sitten kun käynnistin auton uudestaan niin kaikki toimi taas kunnolla :think Kävin ajaa sitten pienen lenkin ja toimi ongelmitta. Viittaaks tää siihen että nyt on jotain ihan just sanomassa poks ? Jos tämmönen tapahtuisi kesken ajoa oikealla hetkellä niin voisi käydä vähän huonosti
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16353
    • Asikkala

    #2
    Onhan säiliössä öljyä ?

    Comment

    • reiting
      Newbiemmer
      • Jun 2014
      • 11
      • Finland

      #3
      On, tarkistin sen samantien.

      Comment

      • Niksiville
        Newbiemmer
        • Mar 2012
        • 3
        • Parainen

        #4
        Oliskohan jotain paskaa/vettä öljyn seassa joka tukkis hetkellisesti toiminnan? Noita ohjaustehostimen öljyjä kun ei tule vaihdettua juuri ollenkaan..
        Teoria on sitä kun tietää kaiken mutta mikään ei toimi.
        Käytäntö on sitä, kun kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
        Eli kun teoria ja käytäntö yhdistetään, mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä että miksi.

        Comment

        • Kannaksenhanu
          Bimmer Rookie
          • Aug 2011
          • 165
          • Klaukkala

          #5
          Vaikuttaa kyllä siltä että ei öljyä tarpeeksi, ja itse kerran vuodessa imen säiliön tyhjäksi ja sylkäsen uudet öljyt takas.
          Harrastekärry: E36 M3 diamondshwarz
          Käyttökärry: E61 530xd M-sport
          Työkärry: VW trasporter cross 4motion TDI

          Comment

          • Smashingvoltage
            Newbiemmer
            • Apr 2014
            • 6
            • Finland

            #6
            Minulla on sama ongelma, öljyä riittää. (melkein täysi) Paikoillaan erittäin raskas kääntää. Ei tämä minua haittaa mutta jos jollain on tietoa miksi se tekee ja mitä kannattaisi tuolle tehdä niin ihmeessä kertokaa.
            e36 320i 1992

            Comment

            • blueorange
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2010
              • 404
              • suomi

              #7
              Saa säiliö olla melkein tyhjä että vaikuttaa tehostukseen.Kokemuksesta tiedän.

              En tiedä mistä ongelmasi johtuu mutta uusi pumppu voisi vaikuttaa aika oleellisesti asiaan

              Kaikille muillekkin:Sen säiliön ei kuulu olla täynnä.Korkissa on viivat joiden välissä pinnan tulee olla ja se tarkistetaan niin että korkki ei ole kierrettynä kiinni moottorin käydessä

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎