Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 m50/m52 suodatin jalkaan öljynjäähdytin lähdöt!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Irl-Racing
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1755
    • Naantali

    e36 m50/m52 suodatin jalkaan öljynjäähdytin lähdöt!?!

    Terve kyselisin onko joku rakentanut e36 suodatin jalkaan öljyjäähdyttäjälle lähtöjä?

    Kiinostavana seikkana on se että suodatin jalassa on 2 torx tulppaa mahtaako näiden alla olla mahdollinen öljyn kierto mahdollisuus?

    Älkää kirjoittako tähän miksi,milloin,mitä,täh tai tarjoa m3 jalkaa ne eivät kiinosta . vaan onko joku tehnyt tai tietääkö joku miten sen voisi toteuttaa
    Autot
    Bmw I8
    Mini cooper S

    Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

    IG: Irl_Customs
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11037
    • Oulu

    #2
    Tästä aiheesta löytyy topikki http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=186672

    Ihan perus jalkaan se on melko mahdoton tehdä. Ainakin meikän aivoilla ajateltuna. Siinä kun pitäs saada suljettua jotenkin se alkuperäinen öljynkierto ja laitettava menemään jonkun ulkoisen termostaatin kautta.

    Jos m3 jalkaa ei voi ostaa, niin yks vaihtoehto ois käyttää tommosta vanhaa nonvanos jalkaa, josta löytyy valussa ummessa olevat lähdöt öljynjäähdyttimelle (alhaalla):


    Siihenhän voi sit laittaa vaikka AN tms. letkulähdöt.


    Termostaatin paikka löytyy kans, mutta ongelma ainakin mulla oli, että tonne sopivaa termostaattia ei löytyny mistään.


    Toki tuonne vois laittaa termostaatin ohittavan "diverter valven" ja laittaa ulkoisen termostaatin tai ei termostaattia ollenkaan jos kyseessä on puhdas rata-auto. Mutta totesin että ko. diverter valve ja ulkoinen termostaatti maksaa saman verran kun m3 jalka, niin ositin sitten semmosen. Mut jos ite saa ton diverter valven (linkki) sorvattua, niin tommonen nonvanos m50 jalka vois olla ihan ok vaihtoehto.

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    • Irl-Racing
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2006
      • 1755
      • Naantali

      #3
      Originally posted by Pazi88 View Post
      Tästä aiheesta löytyy topikki http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=186672

      Ihan perus jalkaan se on melko mahdoton tehdä. Ainakin meikän aivoilla ajateltuna. Siinä kun pitäs saada suljettua jotenkin se alkuperäinen öljynkierto ja laitettava menemään jonkun ulkoisen termostaatin kautta.

      Jos m3 jalkaa ei voi ostaa, niin yks vaihtoehto ois käyttää tommosta vanhaa nonvanos jalkaa, josta löytyy valussa ummessa olevat lähdöt öljynjäähdyttimelle (alhaalla):


      Siihenhän voi sit laittaa vaikka AN tms. letkulähdöt.


      Termostaatin paikka löytyy kans, mutta ongelma ainakin mulla oli, että tonne sopivaa termostaattia ei löytyny mistään.


      Toki tuonne vois laittaa termostaatin ohittavan "diverter valven" ja laittaa ulkoisen termostaatin tai ei termostaattia ollenkaan jos kyseessä on puhdas rata-auto. Mutta totesin että ko. diverter valve ja ulkoinen termostaatti maksaa saman verran kun m3 jalka, niin ositin sitten semmosen. Mut jos ite saa ton diverter valven (linkki) sorvattua, niin tommonen nonvanos m50 jalka vois olla ihan ok vaihtoehto.
      onko tohon mitään mittoja olemassa? saadaa kyllä sorvattua . ulkoinen termari täytyy tietty laittaa samalla
      Last edited by Irl-Racing; 07-07-2014, 00:14.
      Autot
      Bmw I8
      Mini cooper S

      Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

      IG: Irl_Customs

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎