elikkä ihan täysin tuntematon vika kun sammui eilen kun olin menossa töihin. koitin käymään, ei lähtenyt. tunnin päästä kahvitauolla olin lähössä kauppaan ja auto käynnistyi ja toimi kauppareissun ihan normaalisti. töistä kun pääsin lähdin kohti kotia ja kotona 20km päässä olin pakittamassa ruutuun ja päästin kaasusta niin auto sammui taas eikä tahtonut lähteä käymään. koitin 10min päästä uudestaan niin auto lähti vaivoin käymään kaasun kanssa kun tarpeeksi sahasi. kertokaa nyt joku äkkiä missä vika. kaveri epäili jotain ihmeen hiilisuodatinta tai tämmöstä ja itellä ei mitään käsitystä millainen tämä on.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 non-vanos sammui ajossa
Collapse
X
-
Originally posted by Bandiitti View PostNii eli ei siis voi johtuu mistää muusta tämmöne? Ko vähän vaikuttas että kylmänä toimii normaalisti ni väsyykö tai lämpeekö se pumppu site josai kohtaa nii et sammuu?
Comment
-
-
Itekkiin veikkaan bensapumppua!
Kun se sun autos ei nyt seuraavan kerran lähde käyntiin! niin revi takapenkki pois ja kuuntele pyöriikö bensapumppu!! jos ei kuulu ääntä niin kolauta sitä kantta niin varmaan lähtee taas.Bmw e36 328i M-sport Hellrot -96
Bmw e60 520i Mysticblau metallic - 03
Ex:9xE30. 10xE36. 2xE39. 2xE46
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
whatsapp:0407766626
[email protected]
Comment
-
-
Vois olla kampiakselin asentotunnistinkin. Omassa 325 -94:ssa bensapumppu ei saa jännitteitä ennenkuin tunnistimelta tulee signaali, että kone pyörii. Marssijärjestys tuli selväksi, kun oli startti, kampurantunnari ja bensapumppu paskana pitkästä seisonnasta johtuen. Mittaa tuleeko pumpulle jännitteet startatessa. Ja ne vikakoodit vois kans antaa vinkkiä.
Comment
-
-
Ja se kampuran tunnistin oikuttelee just niin että lämpinänä kyykkää. Kylmäspray auttaa vianetsinnäsä jos ei ole vikakoodilukijaa itellä tai lähellä.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Etsi kampuran asentotunnistimen liitin imusarjan alta käsiisi (se alempi muistaakseni) ja mittaa kolmesta pinnistä laitimmaiset joiden välillä pitäis olla 520 +/- 50 ohm vastus. Omassa muistaakseni vaelteli vastus jossai tuhansissa kilo-ohmeissa kun oli paskana . Ennen lopullista rikkoutumistaan toimi aina välillä, esim. kun lähdin töihin niin nou problem mutta ei lähettykään enää töistä kotiin ja parin päivän seisomisen jälkeen saatto taas lähtee mukisematta....
E: vaatinee aika risuranteet yläkautta toimittaessa ilman purkamista mutta ainaki iteltä onnistu . Varmaan tarvii kyllä laturin jäähytystorvi purkaa...Last edited by Make H.; 13-07-2014, 13:07.
Comment
-
-
Jees eli bensapumpussa ei ainakaan ole vikaa joten luultavasti se kampuran asentotunnistin rikki. Pumpun vaihfon jälkeen lähti normaalisti käymään pienen sahailun jälkeen että bensa pääsi koneeseen asti ja annoin käydä tyhjäkäyntiä ja yhtäkkiä taas sammui ja sen jälkeen ei enää millään käymään.
Comment
-
-
Tunnistin voi olla hapettunut kovaa kiinni. Irrottaessa kannattaa olla ERITTÄIN varovainen, ettei käy näin... Koppa on melko heppoista alumiinia.
Itse en tosin rikkonut, lisää tästä aiheesta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=302554
Comment
-
-
Originally posted by Harryboy View PostTunnistin voi olla hapettunut kovaa kiinni. Irrottaessa kannattaa olla ERITTÄIN varovainen, ettei käy näin... Koppa on melko heppoista alumiinia.
Itse en tosin rikkonut, lisää tästä aiheesta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=302554
Comment
-
Comment