Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 coupe saksasta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pete81
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 2056
    • .........

    #16
    Mitä kaikkea kannattaa katsoa kun ostaa e36 325 coupen? Eli onko jotain tyyppivika paikkoja? Saakohan saksasta johonkin 4000€ (siis saksan hinta) ihan toimivan ja siistin pelin vai joutuuko maksamaan enemmän? Kannattaako ostaa vanos koneellinen malli? Onko noissa vakiona lukkoperä?
    Onko netissä muuten jotain arvosteluja tuosta mallista.[/QUOTE]

    ei kannata kuitenkaan ostaa sitä mikä on halvin, vähän kun laitat lisää niin alkaa saamaan jo ihan hyviä!

    Comment

    • jariz
      Bimmer Rookie
      • Jun 2004
      • 103

      #17
      Joo ei ihan halvinta kannat ikinään ostaa. Noitten hinnat näyttää mobilen mukaan lähtevän 2k€urosta.

      Comment

      • janne635
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 774

        #18
        Originally posted by Wille325
        Aika nihkeetä voi olla hyvä löytää 4000€:lla.. Itsellä 325 coupessa ei-vanosmoottori ja voin kyllä sanoa, että eipä ole ongelmia ääntä pitävän vanoksen kanssa ja vanoksettomien haukuttu huono alavääntö, kuten kulkupuoli yleensäkin parani huomattavasti sijoitettuani 70€ lastuun. Kulutuskaan ei mielestäni todellakaan päätä huimaa, että ei se vanos välttämättä mikään autuaaksi tekevä ole, varsinkaan kun tuolla budjetilla et löydä kuin juuri noita ensimmäisiä vuosimalleja missä vanos tuli kuvioihin. Tämä toki on vain minun mielipide, mutta täältä vanoksettomalle..
        Paljo lastu tuo yleensä lisää tehoa? Ja nouseeko kulutus?
        BMW 635 CSi & ex BMW 850i

        Comment

        • Bemaristi
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2002
          • 240
          • Kaarina

          #19
          Ei välttämättä kannata mennä merta edemmäksi kalaan - Suomen E36 coupe -tarjonta alkaa olla aika kattavaa..

          Comment

          • jariz
            Bimmer Rookie
            • Jun 2004
            • 103

            #20
            Originally posted by Bemaristi
            Ei välttämättä kannata mennä merta edemmäksi kalaan - Suomen E36 coupe -tarjonta alkaa olla aika kattavaa..
            Mutta meinasin että niin sen voisi saada hieman halvemmalla.

            Comment

            • Wille325
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2004
              • 233
              • Seinäjoki

              #21
              Originally posted by oo==00==oo
              Paljo lastu tuo yleensä lisää tehoa? Ja nouseeko kulutus?
              Tuosta lastuasiasta täällä kyllä löytyy monta eri topikkia, mutta mulle ainakin se on ihan sama montako heppaa sillä tulee jos kuitenkin eron huomaa jokapäiväisessä ajossa selvästi.. Kuten jo niin monesti todettu ne lastujen lupaamat hepat ei välttämättä tule tehokäyrän yläpäähän vaan jonnekin sinne keskialueelle. Eli jos lastu lupaa +15hp sulla tuskin on 207 heppainen 325..

              Comment

              • henri
                BTCF Member
                • Aug 2002
                • 5752
                • Kiuruvesi/Iisalmi

                #22
                Originally posted by jariz
                Mutta meinasin että niin sen voisi saada hieman halvemmalla.
                siihen kun katot, että jos et löydä mieleistä yksilöä, ei se auton hakeminen onistu ihan tosta noin vaan

                itse reissu maksaa, ja sitte jos et löydä sopivaa hyvän hintaan niin tulee turha reissu, mutta tosiaankaan niitä halvimpia ei kannata ostaa, ja kun pelkän kuvan perusteella on paha ostaa.ELi huonolla tuurilla tyhjinkäsin takasi ja rahaa meni, mutta parempi sekin kun ostaa joku halpa pommi. Sitte siihen verot + muut kulut

                ELi ei paljoo halvemmalla saa tuolta saksastakaan enää, sillä suomessaki noiden hinnat tullleet aika paljon alas ku niitä on niin paljo nykyään

                eli kannattas kattoo myös suomen tarjonta, ja käydä kattomassa, niitä....Ei ne tossa hintaluokassa oo kovin isoja nuo hinnat kun vertaa suomen ja saksan pelejä. Hyvällä tuurilla saksasta löytyy paremmin varusteltuja ja kuntosia, mutta ku nämä suomenki e36 coupet on suurin osa sieltä tuotu

                ja kannattaa ehdottomasti ostaa se vanos malli

                ja se auton hinta menee lähemmäks sitä 10000€ yht..jos et mitn vakio peliä kelpuuta .Eli llähtisin kattomaan noissa saksanhinnoissa tollasta 7000-8000e autoo

                mutta suoraan laittasin jo 328sin jos pitäs e36nen laittaa
                Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                Ex. E30 320i 2d GTS -88


                E46 330Cd (projekti V.2)


                ----------------------------

                Comment

                • jariz
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2004
                  • 103

                  #23
                  Originally posted by henri
                  siihen kun katot, että jos et löydä mieleistä yksilöä, ei se auton hakeminen onistu ihan tosta noin vaan

                  itse reissu maksaa, ja sitte jos et löydä sopivaa hyvän hintaan niin tulee turha reissu, mutta tosiaankaan niitä halvimpia ei kannata ostaa, ja kun pelkän kuvan perusteella on paha ostaa.ELi huonolla tuurilla tyhjinkäsin takasi ja rahaa meni, mutta parempi sekin kun ostaa joku halpa pommi. Sitte siihen verot + muut kulut

                  ELi ei paljoo halvemmalla saa tuolta saksastakaan enää, sillä suomessaki noiden hinnat tullleet aika paljon alas ku niitä on niin paljo nykyään

                  eli kannattas kattoo myös suomen tarjonta, ja käydä kattomassa, niitä....Ei ne tossa hintaluokassa oo kovin isoja nuo hinnat kun vertaa suomen ja saksan pelejä. Hyvällä tuurilla saksasta löytyy paremmin varusteltuja ja kuntosia, mutta ku nämä suomenki e36 coupet on suurin osa sieltä tuotu

                  ja kannattaa ehdottomasti ostaa se vanos malli

                  ja se auton hinta menee lähemmäks sitä 10000€ yht..jos et mitn vakio peliä kelpuuta .Eli llähtisin kattomaan noissa saksanhinnoissa tollasta 7000-8000e autoo

                  mutta suoraan laittasin jo 328sin jos pitäs e36nen laittaa
                  Meinasinkin että joku asiantuntevatyyppi hakee sen puolestani niin ei tarvitse itse lähteä sinne seikkailemaan. Tuo 328 alkaa menemään jo vähän liian hinnakkaaksi vaihtoehdoksi.

                  Comment

                  • vekkuli
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2005
                    • 1319
                    • Liminka

                    #24
                    Joo tosiaan matkoihin menee se 700€, jos ajaa sen tänne suomeen asti!
                    Bensaa Saksasra (Dortmundista) Suomeen (Ouluun) meni vain vajaat 300 litraa...
                    E93 ///M3
                    E60 530dA aka M5
                    F11 525dA Xdrive
                    Tesla model 3 LR MY22

                    Comment

                    • Hemi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 18880
                      • Pirkanmaa

                      #25
                      325 bemuista alkaa Suomessa olemaan selkeää ylitarjontaa joka kannattaa pitää mielessä. Tämä tarkoittaa sitä että myyntiajat alkavat olemaan monen yksityisen kohdalla kestämättömän pitkät. Tämä taas tarkoittaa sitä että pyynti ja todelliset myyntihinnat ovat aivan eri tasolla(siis se hinta jolla kauppaa oikeasti yksityisten välillä tehdään). Autoliikkeet ottavat tämän ikäistä kalustoa erittäin nihkeästi sisään jolloin kauppa pääosin on yksityisten välistä. Kauppaa tehdään siis Nettiauto/Keltainen pörssi kauppana. Moni 325:n omistaja on jo panikoitunut kohta 15-vuotta vanhan kiesinsä todellisten käyttökulujen/lyhennysten kanssa, jolloin auto on hukattava ylitarjontaisille yksityismarkkinoille vaikka väkisin.
                      Tällä hetkellä saat aivan varmasti muutamilla oikein sijoitetuilla ostoilmoituksilla tällaisista kieseistä tarjouksia, jotka ovat ENEMMÄN kuin kilpailukykyisiä tuontivaihtoehtoon verrattuna. Kokeile ihan piruuttasi tätä vaihtoehtoa ennen kuin yrität varata ensi kesän kansipaikkaa superfastilta...
                      Sekin kannattaa muistaa että itse Saksasta haettu -91 325 Bemu ei ole yhtään sen uudempi kuin Suomesta ostettu -91 325 Bemu vaikka "uutta" autoa näiltä toiviomatkoilta usein lähdetäänkin hakemaan?
                      Last edited by Hemi; 24-02-2005, 11:01.

                      Comment

                      • pete81
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 2056
                        • .........

                        #26
                        Originally posted by jariz
                        Meinasinkin että joku asiantuntevatyyppi hakee sen puolestani niin ei tarvitse itse lähteä sinne seikkailemaan. Tuo 328 alkaa menemään jo vähän liian hinnakkaaksi vaihtoehdoksi.
                        kyllä sulle kuluja kertyy jos joku tuo sen, ottaa sen n.500e palkkion, rahti toiset 500e ja et pääse itse valkkaamaan!

                        Comment

                        • sände
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2003
                          • 412
                          • Oulu

                          #27
                          Originally posted by Hemi
                          Sekin kannattaa muistaa että itse Saksasta haettu -91 325 Bemu ei ole yhtään sen uudempi kuin Suomesta ostettu -91 325 Bemu vaikka "uutta" autoa näiltä toiviomatkoilta usein lähdetäänkin hakemaan?
                          Tuo on muuten asia joka monella usein unohtuu...

                          Comment

                          • Leba
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2003
                            • 2101
                            • Espoo

                            #28
                            Mikä on sun ns. maksimi hintakatto?
                            Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

                            Comment

                            • gnz
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2004
                              • 428
                              • -

                              #29
                              [QUOTE=jariz]
                              Originally posted by Wille325
                              Kulutuskaan ei mielestäni todellakaan päätä huimaa, QUOTE]

                              Pääseekö tuolla alle kympin keskikulutus lukemiin kevyellä kaasujalalla?
                              Kyllä se vaan tekniikka menee tässäkin kovasti eteenpäin.

                              M54B30 kuluttaa BMW:n sivujen mukaan maantieajossa 6.9L/100km.. Vuoden ekoauto

                              Vanhempian -91 1.6L Corollalla tekee tiukkaa päästä tuohon

                              Comment

                              • jariz
                                Bimmer Rookie
                                • Jun 2004
                                • 103

                                #30
                                Originally posted by Leba
                                Mikä on sun ns. maksimi hintakatto?
                                Hintakattona voisin pitää vaikka 10k€uroa. Mutta saahan tuohon hintaan kyllä ihan täältäkin. Eli mitä noissa nyt sitten kannattaa huomioida kun menee katsomaan?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎