Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 coupe saksasta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hopeanuoli
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 211
    • Helsinki

    #31
    [QUOTE=gnz]
    Originally posted by jariz

    Kyllä se vaan tekniikka menee tässäkin kovasti eteenpäin.

    M54B30 kuluttaa BMW:n sivujen mukaan maantieajossa 6.9L/100km.. Vuoden ekoauto

    Vanhempian -91 1.6L Corollalla tekee tiukkaa päästä tuohon
    No jaa, mulla tuolla e36 325iA ilman Vanosta (M50 kone) pääsee siistissä matka-ajossa (reilua satasen vauhtia + ohituksiakin) himpun yli seitsemän litran satasella. Eli eipä se kehitys ole tuosta kovin pitkälle edennyt.
    e90 330d -05

    Comment

    • Axu83
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 601
      • Vantaa

      #32
      Saksan autoihin saat tehdä ruostesuojauksen, asentaa lohkarin ja laittaa talvirenkaat. Noihin menee tonni jo helposti.
      E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
      E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
      Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
      It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
      And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

      Comment

      • herja
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 1649

        #33
        Aika torspo oot jos maksat talvinakeista + lohkarista sisäpistokkeella + alustan massaamisesta yli 1000e. Mulla meni vastaaviin alle 500e kun pysyy nääs työkalut kädessä.
        Retard Member

        Comment

        • Kilpuri
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2004
          • 831
          • Tampere

          #34
          Originally posted by Hemi
          Sekin kannattaa muistaa että itse Saksasta haettu -91 325 Bemu ei ole yhtään sen uudempi kuin Suomesta ostettu -91 325 Bemu vaikka "uutta" autoa näiltä toiviomatkoilta usein lähdetäänkin hakemaan?
          Mutta Saksassa niillä on ajettu vaan 120tkm
          Now: 525xd -09
          Ex: 330d -07
          Ex: 328i -96

          Comment

          • jariz
            Bimmer Rookie
            • Jun 2004
            • 103

            #35
            Originally posted by jariz
            Mitä kaikkea kannattaa katsoa kun ostaa e36 325 coupen? Eli onko jotain tyyppivika paikkoja? Kannattaako ostaa vanos koneellinen malli?
            Onko netissä muuten jotain arvosteluja tuosta mallista.
            Eli mitä tarkistan kun menen katsomaan kyseistä autoa?

            Comment

            • henri
              BTCF Member
              • Aug 2002
              • 5752
              • Kiuruvesi/Iisalmi

              #36
              Originally posted by herja
              Aika torspo oot jos maksat talvinakeista + lohkarista sisäpistokkeella + alustan massaamisesta yli 1000e. Mulla meni vastaaviin alle 500e kun pysyy nääs työkalut kädessä.
              mulla taas makso talvikumit ja vanteet yli 1000€ vaikka onkin vasta 16"set
              Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
              Ex. E30 320i 2d GTS -88


              E46 330Cd (projekti V.2)


              ----------------------------

              Comment

              • henri
                BTCF Member
                • Aug 2002
                • 5752
                • Kiuruvesi/Iisalmi

                #37
                Originally posted by Kilpuri
                Mutta Saksassa niillä on ajettu vaan 120tkm
                Niimpä...Ja jotki saattavat uskoa tuon...Joissaki voi tietenki olla tottaki, mutta aika harvinaista

                No muijan kaverin poikaystävä on ostamassa E30 -88 bemaria ja sillä on ajettu 154tkm ja ihan suomesta, 325nen kone remontoitu ja n. 200HV
                Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                Ex. E30 320i 2d GTS -88


                E46 330Cd (projekti V.2)


                ----------------------------

                Comment

                • henri
                  BTCF Member
                  • Aug 2002
                  • 5752
                  • Kiuruvesi/Iisalmi

                  #38
                  Originally posted by jariz
                  Eli mitä tarkistan kun menen katsomaan kyseistä autoa?
                  katsot päälle päin mahdolisesti nälyvät ruosteet ja mahd alut...ja yleinen maalipinta, onko paljo naarmuja, maalattu uudestaan jostaki päin...Eli mahd sävyerot.Että kaikki aukeavien osien eli siis ovet ja luukut, niin niiden raot ovat joka kohdasta samankokoiset, selviää onko mahd kolarikorjattu

                  sisustan kunnon ja tekniikan toiminnan, suhteutat sen mahd kilometreihin.

                  Jarrujen kunto, että toimiiko hyvin, puoltaako jarrutuksissa, paljoko on levyä jäljellä

                  sitten alusta, koliseeko joku, tuntuuko iskarit kuolleille

                  missä kunnossa renkaat


                  sähkönippeleiden ja toimintojen toiminta.Coupessa se että nostaa laskee/nostaa sitä ovenlasia ovea käytettäessä kiinni ja auki

                  moottorista mahd öljyvuodot, toimiiko auto hyvin laajalla kierrosalueella, ettei ole nykimistä tai tehon puutetta. Vaihteet menee silmään, kytkin ei luista, tyhjäkäynti tasaista sekä kylmänä että ajon jälkeen

                  tossa nyt jotakin

                  eli sellanen yleinen kunto on tärkein...EI ne kilometrit
                  Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                  Ex. E30 320i 2d GTS -88


                  E46 330Cd (projekti V.2)


                  ----------------------------

                  Comment

                  • Murska
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2004
                    • 382
                    • Savo

                    #39
                    Originally posted by herja
                    Aika torspo oot jos maksat talvinakeista + lohkarista sisäpistokkeella + alustan massaamisesta yli 1000e. Mulla meni vastaaviin alle 500e kun pysyy nääs työkalut kädessä.
                    Justiinsa....
                    kyllä 500 eskoo ei riitä vanteisiin+renkaisiin+lohkolämppäriin vaikka ite sorvaisit. Se on varmaa. jos ei jotain kymmenen vuotta vanhoja paukkuBaarumeita alle ruuvaa ja pölli lämppäriä ukin massikasta...
                    e61 530i touring M-sport LCI -08
                    Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
                    Ex:e46 330i -01 Sedan
                    Ex:e36 328i Coupe sport edition -97

                    Comment

                    • Kane78
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2004
                      • 160
                      • Vantaa

                      #40
                      Olihan tossa täällä palstallakin myynnissä tollanen 325 Coupe.... Hinta oli jotain 8,5€...... Oli ihan siistin näköinen mun mielestä, et kyllä niitä täältäkin rupeaa jo löytämään.
                      Bmw 735ia-92

                      Comment

                      • Axu83
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2004
                        • 601
                        • Vantaa

                        #41
                        Joo, ei taida kannattaa 325:een laittaa niitä halvimpia kumeja, ja jos ei ole "ammattilais"vehkeitä massaukseen, kannattaa suosiolla teettää muualla. 400-500€ saa täydellisen suojauksen takuulla.

                        Voihan noita autoja vaikka maalata itse halvalla, jälki aika harvoin on sellaista mitä kehtaa muillekin näyttää.. Katos köyhällä ei ole varaa halpaan.
                        E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
                        E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
                        Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
                        It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
                        And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎