Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36:sen etuvalojen säätö madalluksen jälkeen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • antti79
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 2499
    • Littoinen

E36:sen etuvalojen säätö madalluksen jälkeen

Eli tuollainen operaatio pitäisi tehdä kun madalluksen jälkeen E36:sen valot näyttävät aivan liian lähelle. Umpioissahan on kaksi ruuvia joita on kiva käännellä muttakun eipä niistä mitään tapahtunut, ainakaan kovin näkyvää. Sitten on ne umpion kiinnitys ruuvit (muoviset) joita kiristämällä tietty saa umpioita vähän ylemmäs näyttämään mutta eihän niitä niistä kuuluisi säätää (eli ne edessä olevat kolme ruuvia tai jossain mallissa kaksi). Koitin searchilla etsiä aiheesta juttua mutta ei löytynyt. Jos jollain olisi vaikka kuva laittaa niin tyhmempikin asentaja ymmärtäisi. Varmaan on monia jotka kiroaa valojen tehottomuutta, mutta ei ole säätänyt niitä kohdilleen madalluksen jälkeen, tai ehkä mä olen ainoa...
    sigpic
    Originally Posted by jari kihlman
    "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

Kai se tuollain menee, en tiedä varmasti kun ei ole E36:sta kokemusta.
    sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• datzka
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 778
      • Jyväskylä

sama ongelma ois. :/
      ///M3 97-

Comment

• antti79
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 2499
        • Littoinen

Kiitos Leka kuvasta! Tuostahan se selvisi! Meikäläinen on vaahto suupielissä ruuvannut valoja vaakasuuntaan ja tietty ne on nyt sit päin helvettiä! Eli tuosta toisesta ruuvista säädetään pystysuuntaan, ei muutakuin kokeilemaan!! Vittu ku ihminen osaa joskus olla tyhmä!
        sigpic
        Originally Posted by jari kihlman
        "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

• Ändi
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 1292
          • Pori

itse taistelin ja saman ongelman kanssa.

mut mulla vaan sellanen ongelma et pitkät näyttää kuusen latvoihin ja lyhyet ihan auton eteen...

nostin lyhyet reilusti ylös ja niil sähköhärpäkkeillä laskin valot ihan alas. nyt nyttäis hyvältä, mut ku ottaa painoa kyytiin niin sitte näyttää taas auttamattomasti liian ylös. APUVA
          sigpic
          E46 2d 330 -02
          EX.
          E36 2d 328 -97
          e92 335d -07
          330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
          Audi S4 -99 (324hp/497nm)
          Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
          Bmw 325 iA 2D -93
          Bmw 325 4d -92

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡