Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 coupen sivuikkunoiden listat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kulmamies
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 80
    • Laitila

E36 coupen sivuikkunoiden listat

Kyse siis siitä listasta, mikä kiertää katon reunassa. Lähtee a-pilarista ja menee koko matkan takakylkeen asti.

Kysymys kuuluu, että onko jossain malleissa näitä listoja kiiltävänä/kromattuna? Googlen avulla en löytänyt yhtään kuvaa, että olisi ollut kiiltäviä.

Sopiiko E46:sta nuo listat vanhempaan ja onko niissäkään ollut tällaiselle kiiltävän perään olevalle harakalle sopivia listoja?
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11102
    • Oulu

Niin haluat semmosen kunnon turkki tuning version tehdä?

e36:een ei ole saanu, mutta e46 malliin on saanu kromisia. Alumiinia kai ne listat on, niin maalit vaan pois ja kiillottaa kiiltäväksi. Sillain tehdyt listat olen muutamat nähnyt internetin ihmeellisessä maailmassa.

Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

• kulmamies
      Bimmer Rookie
      • Mar 2006
      • 80
      • Laitila

Turkki-tuning oli mulle uusi termi, mutta kuulostaa sopivan pöjältä mun makuun

Mulla ne listat on tavallista ruostuvaa peltiä, joka on pinnoitettu muovilla. Alkuperäinen idea oli hioa se muovi kokonaan pois ja kromata ne listat, mutta nyt kun otin ne listat irti, niin huomasin niiden takapuolen olevan sen verran erikoisesti muotoillut, että se se ei tulekkaan kysymykseen. Listan takapuolella on sellaiset urat, jotka edesauttavat sivuikkunoiden tiivisteiden pysymistä paikallaan, niin nyt pitää kehitellä jotain muuta.

Onkohan eri vuosimalleissa sitten noista alumiinisia? Tuo mun härveli on -93.

Kuvien perusteella E46 katon muoto on aika paljon pyöreämpi, joten ei siitäkään taida saada listoja sovitettua.

Bilteman tyylisissä "tuning"-kaupoissa myydään metritavarana sellaista liimattavaa kromista listaa, mutta ne eivät ole kromisia kovinkaan pitkään. Olisiko jollain kokemusta sellaisesta listasta, että onko niitä jostain saatavana laadukkaampana?
      Last edited by kulmamies; 10-10-2014, 18:14.

Comment

• Samu_93
        BTCF Member
        • Jun 2012
        • 155
        • Espoo

Googlaa water printing ja teetä niihin puukuosi!!
        e36 328 Cabriolet -95
        e36 318iS Coupe -92
        e36 325 Coupe -92

Comment

• kulmamies
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 80
          • Laitila

Originally posted by Samu_93 View Post
          Googlaa water printing ja teetä niihin puukuosi!!
          Hyvä idea. Mikä puulaji muistuttaa eniten kromia? :think

Comment

• jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16445
            • Asikkala

Hopeapaju...

Comment

Working...
            X
            😀