Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä nappi kyseessä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • subtrax
    Newbiemmer
    • Jul 2013
    • 8
    • hämeenlinna

    Mikä nappi kyseessä?

    Mikä nappi mahtaa olla kyseessä? Laittaa S:lle niin lähtee ainakin paremmin.
    Attached Files
  • zeneg
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2007
    • 1238
    • Oulu

    #2
    Sport - Eco - Winter. Nappi käskyttää laatikkoa.

    Edit: jam75 kirjoitteli toisessa topicissa, joten lainataan hänen tekstiä:

    Eli suurinpiirtein näin laatikko toimii:

    Eco ja Sport- asennot:
    P, R, N, D (1-5 vaihteet), 4 (1-4), 3 (1-3), 2 (1-2)
    Sportilla käyttää herkemmin ykkösvaihdetta, Ecolla tosi harvoin ja Sporttiasennossa ei myöskään käytä vitosta, eli nelosella vetää huiput.

    W-asento (joissakin M-asento)
    P, R, N, D (2-5), 4 (4), 3 (3), 2 (2)
    Esim jos on liukasta ja ohitustilanteessa tarvitaan vauhtia pelkäämättä että perä potkaisisi kaasupolkimen runttaamisesta pohjaan ku laatikko heittää reilusti pienempää silmää. Pudottaa vaikka kepin Dltä neloselle (vaihde putoaa vitoselta neloselle) ja pistää winter-valinnan päälle, voi huoletta "survaista" lusikan pohjaan ja laatikko pysyy nelosella.

    Noin niinku pikaisesti muistelen oman laatikon toimivan...
    Last edited by zeneg; 04-11-2014, 23:09.

    Comment

    • Fanatic21
      Bimmer Rookie
      • Jun 2014
      • 131
      • P-karjala

      #3
      Originally posted by zeneg View Post
      Sport - Eco - Winter. Nappi käskyttää laatikkoa.

      Edit: jam75 kirjoitteli toisessa topicissa, joten lainataan hänen tekstiä:

      Eli suurinpiirtein näin laatikko toimii:

      Eco ja Sport- asennot:
      P, R, N, D (1-5 vaihteet), 4 (1-4), 3 (1-3), 2 (1-2)
      Sportilla käyttää herkemmin ykkösvaihdetta, Ecolla tosi harvoin ja Sporttiasennossa ei myöskään käytä vitosta, eli nelosella vetää huiput.

      W-asento (joissakin M-asento)
      P, R, N, D (2-5), 4 (4), 3 (3), 2 (2)
      Esim jos on liukasta ja ohitustilanteessa tarvitaan vauhtia pelkäämättä että perä potkaisisi kaasupolkimen runttaamisesta pohjaan ku laatikko heittää reilusti pienempää silmää. Pudottaa vaikka kepin Dltä neloselle (vaihde putoaa vitoselta neloselle) ja pistää winter-valinnan päälle, voi huoletta "survaista" lusikan pohjaan ja laatikko pysyy nelosella.

      Noin niinku pikaisesti muistelen oman laatikon toimivan...
      Juurikin näin! Kyllä tuossa taisi lähes kaikki oleellinen tulla nuista ZF:ffän ominaisuuksista
      E34 M50b25 turbo

      Ex: E34 525i vm91


      Joensuu Connection

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎