Announcement

Collapse
No announcement yet.

vAIHDELAATIKON KOODI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gryger
    Newbiemmer
    • Jul 2006
    • 16

    vAIHDELAATIKON KOODI

    Lootan kyljessä
    WBSBF9321SEH07036

    Mikä vaihteisto on kyseessä ja kuinka kestävä malli?
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11037
    • Oulu

    #2
    Ei sano yhtään mitään. Laita ennemmin kuva tai katso edes että onko se ZF vai getrag.

    EDIT prkl sehän olikin VIN numero Ei tullu mieleenkään, kun ei ala WBA...
    Last edited by Pazi88; 07-11-2014, 12:15.

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    • Supra^
      BTCF Member
      • Jul 2005
      • 5150
      • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

      #3
      Jenkkimallin M3 med S50US, laatikko noissa on ollut ZF S5D 320Z (5-vaiht.), eli ei siis mikään spesiaali.
      Laatikon varaosanumero 23001434485. Varmaan 90-luvun yleisin manuaali puimureissa.
      Last edited by Supra^; 07-11-2014, 11:39.
      Musti 8HP
      Nokivasara M47
      TeiniCoupé DCT
      E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

      Ex:
      E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

      Comment

      • gryger
        Newbiemmer
        • Jul 2006
        • 16

        #4
        Pirun hankala silmäillä kun putkisto kiinni

        ZF
        1053 401 097

        Comment

        • Pazi88
          Moderator
          • Jan 2007
          • 11037
          • Oulu

          #5
          Jep kuten Supra sanoi jo VIN:n perusteella, niin kysessä on ZF:n S5D 320Z. Ei mitään speciaalia, mutta voimaa kestää hyvin. Esim. JOUMAN:in e30 turbossa on kestäny 1000hv tehoja.

          Instagram, YouTube kanava
          ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

          Comment

          • Supra^
            BTCF Member
            • Jul 2005
            • 5150
            • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

            #6
            Originally posted by gryger View Post
            Pirun hankala silmäillä kun putkisto kiinni

            ZF
            1053 401 097
            Laatikon tyyppi on tuossa yllä kerrottu, kestosta on paha sanoa muuta kuin että valmistaja lupaa 320nm ja kestää oikeasti vaikka ja kuinka enemmän. Kaipaatko jotain tarkempaa tietoa? :think
            Tuosta vielä asiaan liittyvä pdf: http://www.kneb.net/bmw/E36-7/BMW%20...signations.pdf

            "S5D 320Z" tai "1053 401 097" googlettamalla löytyy aika paljon tietoa, täältä foorumiltakin.
            Musti 8HP
            Nokivasara M47
            TeiniCoupé DCT
            E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

            Ex:
            E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

            Comment

            • gryger
              Newbiemmer
              • Jul 2006
              • 16

              #7
              Kiitoksia infosta Selvittelen tässä vain E36 cäbini nykytilannetta osien suhteen.

              Cäbi tullut Suomenniemelle -02 ja -03 vaihdettu "jenkki" m3 tekniikka ja samana vuonna auto ollut myös eurocarshow:ssakin

              Tämän jälkeen 3,0l kone myyty ja istutettu m50 turbo keulille.

              Nyt autossa 2.5 vapari mutta onneksi kaikki muut hilut paikoillaan.
              Last edited by gryger; 07-11-2014, 17:58.

              Comment

              • Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

                #8
                Originally posted by gryger View Post
                Kiitoksia infosta Selvittelen tässä vain E36 cäbini nykytilannetta osien suhteen.

                Cäbi tullut Suomenniemelle -02 ja -03 vaihdettu "jenkki" m3 tekniikka ja samana vuonna auto ollut myös eurocarshow:ssakin

                Tämän jälkeen 3,0l kone myyty ja istutettu m50 turbo keulille.

                Nyt autossa 2.5 vapari mutta onneksi kaikki muut hilut paikoillaan.
                Minä ajoin sen pois sieltä Eurocarshowsta.
                Olli.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎