Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 sähköikkunat temppuilee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nisse
    Newbiemmer
    • Dec 2014
    • 17
    • Turku

    E36 sähköikkunat temppuilee

    Terve,
    -92 318is autosta sähköikkunat temppuilee. Eli kun nappia painamalla haluaa ikkunan alas, niin ikkuna laskeutuu ainoastaan noin 3cm. Eli jos ikkunan haluaa ihan alas niin sitä nappia saa painella kymmenisen kertaa. Siinä napissa on ns kaks vaihetta, eli sitä voi painella vain vähän tai sitten ihan pohjaan. Ikkuna kuitenkin laskeutuu saman verran molemmilla toiminnolla.

    Ja sama ongelma kun ikkunan haluaa ylös takaisin.

    Sama ongelma kun tällä videolla:



    Ideoita?
  • rizkavaa
    Bimmer Rookie
    • Sep 2011
    • 187
    • Nastola

    #2
    itse haluaisin kans tähän vastauksen! Alaspäin kyllä laskee haipakkaa mutta ylös nousee vähän kerrassaan.. Edellii omistaja puhui jotai oven/ovien nollaamisesta/koodaamisesta, mitä lie tällä tarkotti? Jotai nypläämistä ajotietokoneesta?

    Comment

    • erä-koira
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2011
      • 542
      • peräkylässä

      #3
      Minulla oli sama ongelma minun 5-sarjan. Seuraaja ohjeita BMW käsikirja monta kertaa ilman menestystä. Lopulta olen tajunnut sen lisäämällä vaihe 4.

      1. Käännä avain kokonaan alas asentoon ilman moottoria
      2. Mene ongelma ikkunaan (ei kuljettajan paikalta)
      3. Paina ikkunassa kaikki alas (mistä ongelma ikkuna)
      4. Pidä painiketta alhaalla kahden sekunnin ajan ja vapauta se. Sitten pidä sitä alhaalla vielä kaksi sekuntia ja vapauta se uudelleen
      5. Pidä painiketta painettuna 17 sekunnin ajan ja vapauta se sitten.
      6. ikkuna tulee ohjelmoida uudelleen. Jos ei, kokeile # 4 ja # 5

      Lisäsin vaihe 4 itse (ei BMW käsikirja). Uskon pitämällä painiketta painettuna 2 sekunnin ajan on kuin kertoa, joka olet aikeissa aloittaa alustamisen / ohjelmointi.

      Onnea!

      tuollein oli siel komenteis en tiiä toimiiko tuo ohje
      NO FOODS NO FARMS

      Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
      e39 523i vm:97

      Comment

      • kulmamies
        Bimmer Rookie
        • Mar 2006
        • 80
        • Laitila

        #4
        Onko tuo yllä oleva ohje Google-kääntän tekosia? Ei mulle ainakaan oikein avaudu.

        Osaisiko auttaa, kun -93 coupen ikkunoiden automaattitoiminto ei pelaa. Vika ilmenee nyt, kun auto on ihan projektina ja välillä joutuu ottamaan akkukaapelin irti, niin ikkunoiden toimnta menee ihan sekaisin. Jos ikkuna on auki, kun akkujohdon irrottaa, niin ikkunoita saa enää kiinni.

        Nyt kun ei ole oviverhoiluja paikallaan, niin homman saa toimimaan irrottamalla yhden johdon ikkunannostimen moottorista (lienee joku asentoanturi?) Sitten vaan ajaa ikkunan ylös ja laittaa sen johton takaisin, mutta mitä sitten, kun auto on kunnossa ja oviverhoilut ym. on paikallaan, niin noihin johtoihin ei pääse käsiksi.

        Toivottavasti joku ymmärsi eoäselvän sepustukseni ja osaisi auttaa.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎