noni ja nyt on autona e36 318i touring 1996 m43b18 koneella..
ostin kone vikaisena liikkeestä toin kotin vaihdoin bensapumpun ja laakista käyntiin.. auto käy ja kiertää rajottimelle asti paikallaan mutta ajossa ei otimi millään kierrosalueella hyvin.. mutta aina lähtee käyntiin ja pystyy ajamaan..
boshin iridiumejen tilalle vaihdoin ngkn perus tulpat
bensapumpun vaihdoin
ilmanputsarin vaihto ja koteloiden ja torvien putsaus
imusarja ylös ja kaikki letkut korjailin ja vaihdoin mikkä huonolta näytti ja tiivistin uusiks imusarjan yläpään mutten alapäätä..
bensan paineet mittasin ja 2.5-3.5bar näyttää miten huvittaa.. mutta vaihtelevat lukemat.. mitäs seuraavaksi ? kansipahvi suosiolla vaihtoon vaiko alkaako suuttimien o-renkaita ja venttiilien tarkastusta rakotulkilla vaiko plinjan päässä oleva alipainekello vaihtoon ? kertokaapas viisaammat.. puoltoista viikkoo jo kerenny ihmettelemään..
ostin kone vikaisena liikkeestä toin kotin vaihdoin bensapumpun ja laakista käyntiin.. auto käy ja kiertää rajottimelle asti paikallaan mutta ajossa ei otimi millään kierrosalueella hyvin.. mutta aina lähtee käyntiin ja pystyy ajamaan..
boshin iridiumejen tilalle vaihdoin ngkn perus tulpat
bensapumpun vaihdoin
ilmanputsarin vaihto ja koteloiden ja torvien putsaus
imusarja ylös ja kaikki letkut korjailin ja vaihdoin mikkä huonolta näytti ja tiivistin uusiks imusarjan yläpään mutten alapäätä..
bensan paineet mittasin ja 2.5-3.5bar näyttää miten huvittaa.. mutta vaihtelevat lukemat.. mitäs seuraavaksi ? kansipahvi suosiolla vaihtoon vaiko alkaako suuttimien o-renkaita ja venttiilien tarkastusta rakotulkilla vaiko plinjan päässä oleva alipainekello vaihtoon ? kertokaapas viisaammat.. puoltoista viikkoo jo kerenny ihmettelemään..
Comment