Tälläinen viesti tuli privaan.Siirsin sen (ilman lupaa) tänne yleiselle puolelle arvailtavaksi (varmuudeksi kuitenkin ilman niciä ja allekirjoitusta).Tämmöinen viesti se siis oli:
Privassa vain vikakoodien lukua ensimmäiseksi ehdottelin alkuun.Saa ruveta toisetkin arpomaan...
Terve,
oisitko neuvoa olen kyllä topikkeja lukenut,
Minulla e36 m3 s50b30, tyhjäkäynti ongelmaa, kun starttaa auton niin tuntuu että kävisi vajailla pytyillä, sitten kun lähtee ajaa niin kaikki kuullostaa ihan ok ja sitten kun on vähän runtannut kaasua ja jättää tyhjäkäynnille niin kaikki hyvin mutta jos menee sammuttaa auton hetkeksi ja starttaa taas niin sama juttu tyhjäkäynti on huono missäköhän mahtaisi olla vika?
Olen tulpat vaihtanut, ja imuvuotoja koittanut katsoa mutta en ole löytöänyt,
Kone ollut irti marraskuussa tehty laakeri remontti. Siistä syystä koittanut kaikkia liitoksia tarkastella.
oisitko neuvoa olen kyllä topikkeja lukenut,
Minulla e36 m3 s50b30, tyhjäkäynti ongelmaa, kun starttaa auton niin tuntuu että kävisi vajailla pytyillä, sitten kun lähtee ajaa niin kaikki kuullostaa ihan ok ja sitten kun on vähän runtannut kaasua ja jättää tyhjäkäynnille niin kaikki hyvin mutta jos menee sammuttaa auton hetkeksi ja starttaa taas niin sama juttu tyhjäkäynti on huono missäköhän mahtaisi olla vika?
Olen tulpat vaihtanut, ja imuvuotoja koittanut katsoa mutta en ole löytöänyt,
Kone ollut irti marraskuussa tehty laakeri remontti. Siistä syystä koittanut kaikkia liitoksia tarkastella.
Comment