morjesta rakkaat bemaristit!
olis tämmönen kyssäri että kun tuli ostettua diiseli toukka projektiksi/rubikin kuutioksi, ja siinähän on sitten teinien ja sakemannien tekemiä ihme kytköksiä ja piuhoja rikki yms yms joista suuri osa onkin jo ratkaistu. mutta silti menee pumppu vaihtoon ja turbo ja ilmastoinnin konsoli ja ja ja... kröhm.
niin nyt, vaikka vaihdoin koko moottorin sähköjohtosarjan, ei löytynyt tuolle imusarjassa kiinni olevalle anturille piuhaa/liitintä. kyseessä siis imuilman lämpöanturi, joka on imusarjassa kiinni sen alapuolella, vähän eegeeärrän jälkeen. about 4 sormen verran. ehkä 3 jos sormet kun nippu kikkeleitä.
mistähän se lähtee ja minne se menee yms? kehtaisiko joku ottaa vaikka kuvan?
olisin muuten jokseenkin kiitollinen jos joku tosiaan laittaisi ihan kuvan, kun ei millään tahdo juttu avautua/löytyä minulle.
auto on vuoden 96 325 tds. "sähkömekaanisella" pumpulla. (eli boschin vp37). jos asialla mitn merkitystä.
kiitoksia!
ps- hakua tuli käytettyä mut en mie ainakaa mittää ääh...
olis tämmönen kyssäri että kun tuli ostettua diiseli toukka projektiksi/rubikin kuutioksi, ja siinähän on sitten teinien ja sakemannien tekemiä ihme kytköksiä ja piuhoja rikki yms yms joista suuri osa onkin jo ratkaistu. mutta silti menee pumppu vaihtoon ja turbo ja ilmastoinnin konsoli ja ja ja... kröhm.
niin nyt, vaikka vaihdoin koko moottorin sähköjohtosarjan, ei löytynyt tuolle imusarjassa kiinni olevalle anturille piuhaa/liitintä. kyseessä siis imuilman lämpöanturi, joka on imusarjassa kiinni sen alapuolella, vähän eegeeärrän jälkeen. about 4 sormen verran. ehkä 3 jos sormet kun nippu kikkeleitä.
mistähän se lähtee ja minne se menee yms? kehtaisiko joku ottaa vaikka kuvan?
olisin muuten jokseenkin kiitollinen jos joku tosiaan laittaisi ihan kuvan, kun ei millään tahdo juttu avautua/löytyä minulle.
auto on vuoden 96 325 tds. "sähkömekaanisella" pumpulla. (eli boschin vp37). jos asialla mitn merkitystä.
kiitoksia!
ps- hakua tuli käytettyä mut en mie ainakaa mittää ääh...
Comment