Moro!
Joo elikkäs tämmöinen ongelma on että paisarista katoo nesteet. Öljyt ok, lämpöö tulee hyttiin jne.. Autolla ajettu 300 000km
Käyttäny korjaamolla ja sanovat ettei se mistään vuoda, mutta vaan on lätäkkö taas auton alla kartturin puolella, about akun alla. Välillä ei vuoda yhtään, välillä tulee ulos reilustikin. Pari päivää meni taas ettei vuotanu yhtään, mut sit veti puol paisaria kerrasta tyhjäks.
Mistähän se saattas vuotaa ku sanovat korjaamolla että ei vuoda mistään ja tutkivat pari tuntia...? Epäilivät myös alkavaa kansiongelmaa.
Kokemuksia? Syyläri vaihettu vuos sitten syksyllä, korkki myös. Ja pitääkö painetta jäädä letkuihin kylmänä? Osa sanoo että pitää ja osa sanoo että ei pidä.... Kiitos.
Joo elikkäs tämmöinen ongelma on että paisarista katoo nesteet. Öljyt ok, lämpöö tulee hyttiin jne.. Autolla ajettu 300 000km
Käyttäny korjaamolla ja sanovat ettei se mistään vuoda, mutta vaan on lätäkkö taas auton alla kartturin puolella, about akun alla. Välillä ei vuoda yhtään, välillä tulee ulos reilustikin. Pari päivää meni taas ettei vuotanu yhtään, mut sit veti puol paisaria kerrasta tyhjäks.
Mistähän se saattas vuotaa ku sanovat korjaamolla että ei vuoda mistään ja tutkivat pari tuntia...? Epäilivät myös alkavaa kansiongelmaa.
Kokemuksia? Syyläri vaihettu vuos sitten syksyllä, korkki myös. Ja pitääkö painetta jäädä letkuihin kylmänä? Osa sanoo että pitää ja osa sanoo että ei pidä.... Kiitos.
Comment