Elikkäs, kiihdyttäessä auto vetää perää vasemmalle ja kun kaasun laskee vauhdissa, niin perä vetelee oikealle. Saa ohjailla rattia ihan reilusti.
Kolinaa kuuluu takaa montuissa ja kuuluu enemmän oikealta takaa.
Tasa kaasulla auto menee kivasti, mutta ratti on enemmän kääntyneenä oikealle. sama kun nostaa kytkimen eli veto päälle, alkaa auto vetämään perää vasemmalle ja kun kytkimen laittaa pohjaan alkaa auto vetämään oikealle.
Olisko oikealla vetari mennyt.
Muutenkin tuntuu kun reilummin kiihdyttää, että vaan vasen puoli raapii. Äkkiseltään kurkin auton alle niin vetarit on kyllä kiinni ja ehjät, tosin ihan pyörän taakse ei ilman mahan kastumista pääse näillä keleillä.
Kolinaa kuuluu takaa montuissa ja kuuluu enemmän oikealta takaa.
Tasa kaasulla auto menee kivasti, mutta ratti on enemmän kääntyneenä oikealle. sama kun nostaa kytkimen eli veto päälle, alkaa auto vetämään perää vasemmalle ja kun kytkimen laittaa pohjaan alkaa auto vetämään oikealle.
Olisko oikealla vetari mennyt.
Muutenkin tuntuu kun reilummin kiihdyttää, että vaan vasen puoli raapii. Äkkiseltään kurkin auton alle niin vetarit on kyllä kiinni ja ehjät, tosin ihan pyörän taakse ei ilman mahan kastumista pääse näillä keleillä.
Comment