Morjens ois kiinnostanu tietää kun ostin tommose 325 bemari automaatti vaihteisena et kuinkas tuon nyt sitte sais manuaaliks. Onks nois viel perinteine hydrauline kytkin? Ja miten nuo polkimet toimii pitääkö mun hommaa kaikki uudet vai voiko noita polkimia vaihdella ja lisäillä oman maun mukaa. Sitten minkäs on tuon vaihdelaatikon tyyppi mitä haen. On varmaan täysi sama vitos sarjalaises? Mites nuo välitykset menee saisko jonku toisen vaihdelaatikolla autosta "taloudellisemman" tarkottaen sitä että autol ei tarvii päästö kovempaan kun 200 jos sitäkään ja vakio maantie nopeus on se 140-160 ni saisko jonkun toisen mallin vaihde askilla kierroksia vielä pienemmäksi? Kun eikö se ole että vaihde väliä tiuhennetaan: loppu nopeus kärsii ja kovemmis nopeuksis kierrokset on korkeemmat ja kiihtyvyys paranee ja taas vaihde välei pidentämäl taas kiihtyvyys vähenee ja loppunopeus kasvaa ja kierrokset vöhenee jolloin se kuluttaa vähemmän? Vai kannattaako välityste miettimiminen unohtaa jos ei perälle tee mitää? Lyhykäisyydessä ostoslista; vaidelaatikko, jotai kumimattoo kepin ympärille, kytkinpoljin, työsylinteri, vähän jarruputkea. Tarviinko muuta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m50b25 automaatista, manuaali vaihteiseksi
Collapse
X
-
Toivottavasti oot parempi tekee ku kirjottaa...
Lisäksi joudut vaihtamaan ainakin kardaanin alkupätkän ja vaihteiston tukiraudan.
Jos Lontoo taipuu niin tuossa jotain DIY ohjeen tapaista:
Jos ei, niin onhan kuviakin kiva katsella.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
no sehä kumimatto tietysti sitä varten ettei kivet ja kurat lentele silmiin ajon aikana kepin juurest se ny vaa oli heitto läppä patentti jos mistää ei saa halval niit muovei nii voi leikellä kumimattoa ja heittää vaikka vetari suojakumi päälle esim esim..... mut kiitoksia ohjeista kylhä tuo lontoo jonku verra taittuu et sen tost sai selvää et voi toisenki tunnin varata aikaa hommaan
Comment
-
-
Kylää on taas tulossa sen sortin patenttipommia että parempi kun et tee mitäänF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment