Elikkäs,
Sattuuko kukaan tietää että mikä perkele polttaa mun puhaltimen säädön etuvastuksen koko ajan. Nyt jo kolmas menossa. Autossa "on" ilmastointi, mutta kenno puuttuu, enkä ole sellasta vielä siihen hommannu, eli siis on ollu. Se etuvastus on sellasta pitkulaista mallia, ei siilimallia. Jostain luin että se kuumenee eniten siinä ykkösasennossa, missä sitä oikeestaan aina pidän, mutta ei sen luulisi sitä silti polttavan, eli hassu ominaisuus ellei vika.
Onkohan tuulettimella siellä konepellin yläreunan alla sormensa pelissä, ettei pyöris ihan "täysillä kiekoilla", vai mikä mahtaa olla. Tosta vaan päättelin kun tuuletin pitää välillä sellasta pientä vinguntaa aluksi kun autoa käynnistelee.
Voisko sitä esim öljyillä jotenkin, vai onko uuden hankinta edessä ?
Samaan syssyyn toinen kysymys, oikeestaan samaan aiheeseen, eli kun tuossahan on tuo ns ilmastoituun autoon kuuluva tuuletin, niin pyöriikö siellä ne kummatkin "hyrrät", vaikkei ilmastintia nyt olekkaan (päällä) ?
Tulee kalliiksi ostella noita etuvastuksia, kolmannen tilasin just ja neljättä en perskule enää tilaa.. ois kiva ennen asentamista saada vika selville.
ps. raitisilmasuodatin on vaihdettu, ja pirun hyvin se sinne ilmaa puhaltaa koteloon missä vastus sijaitsee, mutta silti kuumenee ja polttaa..
Sattuuko kukaan tietää että mikä perkele polttaa mun puhaltimen säädön etuvastuksen koko ajan. Nyt jo kolmas menossa. Autossa "on" ilmastointi, mutta kenno puuttuu, enkä ole sellasta vielä siihen hommannu, eli siis on ollu. Se etuvastus on sellasta pitkulaista mallia, ei siilimallia. Jostain luin että se kuumenee eniten siinä ykkösasennossa, missä sitä oikeestaan aina pidän, mutta ei sen luulisi sitä silti polttavan, eli hassu ominaisuus ellei vika.
Onkohan tuulettimella siellä konepellin yläreunan alla sormensa pelissä, ettei pyöris ihan "täysillä kiekoilla", vai mikä mahtaa olla. Tosta vaan päättelin kun tuuletin pitää välillä sellasta pientä vinguntaa aluksi kun autoa käynnistelee.
Voisko sitä esim öljyillä jotenkin, vai onko uuden hankinta edessä ?
Samaan syssyyn toinen kysymys, oikeestaan samaan aiheeseen, eli kun tuossahan on tuo ns ilmastoituun autoon kuuluva tuuletin, niin pyöriikö siellä ne kummatkin "hyrrät", vaikkei ilmastintia nyt olekkaan (päällä) ?
Tulee kalliiksi ostella noita etuvastuksia, kolmannen tilasin just ja neljättä en perskule enää tilaa.. ois kiva ennen asentamista saada vika selville.
ps. raitisilmasuodatin on vaihdettu, ja pirun hyvin se sinne ilmaa puhaltaa koteloon missä vastus sijaitsee, mutta silti kuumenee ja polttaa..
Comment