Mitä sillä käytännössä tarkoitetaan kun puhutaan 40mm/40mm madalluksesta? Onko se että 40mm matalempi? Vai mikä se juttu on.. haluaisin oman toukkanu keulan saada yhtä matalalle kuin peräkin on. Tai jopa perää nostaa hiukan.. kuvaa pistän paremmalla päivän valolla. Mutta auto on bmw e36 320i touring ja vakioalusta sarja kyseessä
alustasarja vaihtoehdot/jousien vaihto matalempiin kysymys
Collapse
X
-
Että se madaltaa edestä ja takaa molemmista 40mm. Vakioalustan takajouset on monesti kuoleentunu ja sen takia perä "roikkuu" ts. auto "keulii"...Originally posted by Lersba View PostMitä sillä käytännössä tarkoitetaan kun puhutaan 40mm/40mm madalluksesta? Onko se että 40mm matalempi? Vai mikä se juttu on.. haluaisin oman toukkanu keulan saada yhtä matalalle kuin peräkin on. Tai jopa perää nostaa hiukan.. kuvaa pistän paremmalla päivän valolla. Mutta auto on bmw e36 320i touring ja vakioalusta sarja kyseessä
-
Tämähän on käynyt mielessä. Ja itseasiassa hain romuttamolta e36 etujouset ja nyt työn alla ottaa kierros poisOriginally posted by Samu_93 View PostAika tyypillinen e36 vakiojousilla. Halvin vaihtoehto on ottaa edestä kierros pois
Mutta sitten aloin pohtimaan katsastusta. Kierros otettu pois hyvällä jäljellä eikä edes huomaa että sitä on lyhennetty. MUTTA kun katsastuksessa äijä nostaa auton nosturille niin on pelko että jousi irtoaa kupistaan vaikka auto maassa olessaan jousi ei heilu,ei pyöri eikä irtoile..
Comment
-
No senhän voit itse todeta tunkkaamalla renkaan ylös ja kokeilemalla...Originally posted by Lersba View PostTämähän on käynyt mielessä. Ja itseasiassa hain romuttamolta e36 etujouset ja nyt työn alla ottaa kierros pois
Mutta sitten aloin pohtimaan katsastusta. Kierros otettu pois hyvällä jäljellä eikä edes huomaa että sitä on lyhennetty. MUTTA kun katsastuksessa äijä nostaa auton nosturille niin on pelko että jousi irtoaa kupistaan vaikka auto maassa olessaan jousi ei heilu,ei pyöri eikä irtoile..
Comment
Comment