Tollanen projekti M52b28 fz laatikolla. Mikä on laatikon pää sylinteri oikea? Vaihteet eivät mene päälle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 ZF vaihdelaatikko vika/kytkin
Collapse
X
-
Realoemista tai fanssista näkee:http://www.realoem.com/bmw/showparts...59&hg=21&fg=10
Eli osanumero; 21521159045 tai jostain vain e36 328 työsylkkä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Bmw123456789 View PostOstin laatikon ilman laatikon kupeessa olevaa sylinteriä. Ei tarkkaa vm tiedä laatikosta, laitoin m43 1.8 sylinterin sihen, näyttäisi olevan sama, mutta ei pelitä.
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostTietääkseni kaikissa 3-sarjan (e36) on sama työsylinteri, myös 5-sarjan (e34) laatikoissa on ulkoapäin saman näköinen/identtinen työsylkkä, mutta sylinterin/männän halkaisija on n. 1,5mm isompi, näin ollen se ei e36:ssa painu niin pitkälle kuin pitäisi. Jompi kumpi sylinteri vuotaa tai sit ei oo vielä ilmaantunu/ilmattu kunnolla...
Eli 328 zf työsylkkä:
Väärän mallinen työsylkkä, mikä on ainakin vanhemmissa getrageissa:
Onhan siellä siis tuon ensimmäisen kuvan kaltainen paikallaan? Jos on, niin sithän siekkä on oltava ilmaa, tai joku paikka vuotaa. Itse olen ilmannu vain polkemalla poljinta jonkun varttitunnin. Ei tarvi koskea ruuveihin tai kontata auton alla ja aina on pelannu.Last edited by Pazi88; 19-04-2015, 23:10.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post-91 e34 m50 getragissa oli ainakin erilainen työsylkkä. Tossa zf:ssä pitää olla malli, jossa puolet sylinteristä on laatikon sisässä. Jos tilalle laittaa mallin, jossa koko sylinteri on laatikosta pihalla (esim. tuo e34 getrag työsylkkä), niin ei 100% varmasti pelaa.
Eli 328 zf työsylkkä:
Väärän mallinen työsylkkä, mikä on ainakin vanhemmissa getrageissa:
Onhan siellä siis tuon ensimmäisen kuvan kaltainen paikallaan? Jos on, niin sithän siekkä on oltava ilmaa, tai joku paikka vuotaa. Itse olen ilmannu vain polkemalla poljinta jonkun varttitunnin. Ei tarvi koskea ruuveihin tai kontata auton alla ja aina on pelannu.
Ainakin e36 m50b20 getragissa on tommonen 1. kuvan mallinen työsylkkä, samoin kuin "late -91" mallisessa e34 m50b25 ZF:ssä.
Comment
-
Comment