Ja searchia olen käyttäny enkä mieleisiä vastauksia löytänyt, joten kysymystä tietäjille.
Ja mainittakoon vielä että on sen verran priimakuntoinen auto muuten etten ala kyllä koko autoa vaihtamaan, mutta tehoa pitäis saada lisää...
Kysymys nro 1. Elikkäs onkos noissa 91-92 e36:ssa 320iA ja 325iA samat välitykset?
Kysymys nro 2. Aktiivisen searchaamisen jälkeenkään en siis löytänyt tietoja vaihdettavista osista jos vaihtaa M50B20 motin tilalle M50B25
2a: Eli pitääkö (pykälien mukaan) vaihtaa jarruosia/alustaosia?
2b: Käykö pienemmän motin ilmamassamittari/ruiskutusjärjestelmä (ja muu polttoaine järjestelmä) suoraan isompaan mottiin?
Eli taka-ajatus "mitä kaikkea pitää vaihtaa".
Sen tiedän että ECU käy kyllä, mutta putkisto pitää vaihtaa.
2c: Miten muuten? Lähinnä tämä polttoaine politiikkaa ja alusta/jarrut on epäselvää?
2d: Muuta huomioitavaa?
Kiitos vastanneille etukäteen!
t: Ile
Ja mainittakoon vielä että on sen verran priimakuntoinen auto muuten etten ala kyllä koko autoa vaihtamaan, mutta tehoa pitäis saada lisää...
Kysymys nro 1. Elikkäs onkos noissa 91-92 e36:ssa 320iA ja 325iA samat välitykset?
Kysymys nro 2. Aktiivisen searchaamisen jälkeenkään en siis löytänyt tietoja vaihdettavista osista jos vaihtaa M50B20 motin tilalle M50B25
2a: Eli pitääkö (pykälien mukaan) vaihtaa jarruosia/alustaosia?
2b: Käykö pienemmän motin ilmamassamittari/ruiskutusjärjestelmä (ja muu polttoaine järjestelmä) suoraan isompaan mottiin?
Eli taka-ajatus "mitä kaikkea pitää vaihtaa".
Sen tiedän että ECU käy kyllä, mutta putkisto pitää vaihtaa.
2c: Miten muuten? Lähinnä tämä polttoaine politiikkaa ja alusta/jarrut on epäselvää?
2d: Muuta huomioitavaa?
Kiitos vastanneille etukäteen!
t: Ile
Comment