En löytänyt vastaavaa ongelmaa keltään niin kirjotellaanpa tänne. Elikkäs kytkimestä kuuluu kova napsahdus kun nostaa polkimen ylös, 1 2 ja Pakki menee huonosti silmään varsinkin vauhdista (tuntuu pykälä). Lyö myös välillä liikkeelle lähtiessä tai peruuttaessa tyhjää samaan tyyliin kun luistonesto vaikka sellaista ei ole. (Teki samaa ennen kun kytkin levy, asetelma ja painelaakeri vaihdettiin ajettu sen jälkeen 10-15tkm) auto e36 318i. Onko mahdollisesti työsylinteri menossa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kytkin ongelmaa
Collapse
X
-
Siis auton alta kuuluu kolahdus kun kytkintä painelee vaihde vapaalla tai vaihde päällä kun lähtee liikkeelle ja välillä jos lähtee pienillä kierroksilla liikkeelle niin tuntuu kun kytkin ei irrottais kunnolla, alkaa tavallaan nykiin. Ja kytkinpoljin täristää tällöin. (Korkeammilla kierroksilla lähtiessä ei ilmene tätä ongelmaa)Last edited by Nimetön; 06-05-2015, 14:51.
Comment
-
-
No se kolahdus on väjistä nivelistä tai huonosta kannatinlaakerista johtuvaa.
Kun lähdet liikkeelle, kytkinhän ei nimenomaan silloin irroita, se irroittaa kun painat kytkimen pohjaan.
Eli kytkin ikäänkuin ravistaa liikkellelähdössä?
Vuosiko kytkinakselin stefa kun vaihdoit kytkimen? Oliko vauhtipyörä missä kunnossa?
Paineasetelma ja levy on uusia?TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Juu kytkin ravistaa, mutta vain jos lähtee matalilla kierroksilla liikkeelle. Mitään vuotoa ei ollut havaittavissa laatikon sisäpuolella, Vauhtipyörä kunnossa, paineasetelma uusi kuten levy ja painelaakerikin, laatikon öljynvaihdon jälkeen valuttanu hieman öljyä täyttö/ tyhjennys propusta. Klak ääni kuuluu siis kytkimestä kun nostaa poljinta.
Comment
-
Comment