Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 M50B20 sirutus yms?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petsq
    Newbiemmer
    • May 2015
    • 13
    • Pukkila

    e36 M50B20 sirutus yms?

    Morjensta,

    Tuli hommattua ensimmäinen bemari ankean talven jälkeen farmari Sierralla.

    Tällä hetkellä autossa vähän paremmin virtaava ilmansuodatin orggiskotelossa ja vähän avarampi putkisto. Silti täytyisi vähän jotain pientä budjetti hommaa laitella.

    Elikkäs aiheeseen. Mistä / mikä siru olisi hyvä, jos haettais pientä tehonlisäystä?

    EXTRA: muitakin "viritys"keinoja otetaan huomioon.
  • erä-koira
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2011
    • 542
    • peräkylässä

    #2
    Originally posted by petsq View Post
    Morjensta,

    Tuli hommattua ensimmäinen bemari ankean talven jälkeen farmari Sierralla.

    Tällä hetkellä autossa vähän paremmin virtaava ilmansuodatin orggiskotelossa ja vähän avarampi putkisto. Silti täytyisi vähän jotain pientä budjetti hommaa laitella.

    Elikkäs aiheeseen. Mistä / mikä siru olisi hyvä, jos haettais pientä tehonlisäystä?

    EXTRA: muitakin "viritys"keinoja otetaan huomioon.
    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=29812 kysäse tuolta.
    NO FOODS NO FARMS

    Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
    e39 523i vm:97

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16339
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by petsq View Post
      EXTRA: muitakin "viritys"keinoja otetaan huomioon.
      Vaihda autoksi 325i tai 328i.

      Comment

      • petsq
        Newbiemmer
        • May 2015
        • 13
        • Pukkila

        #4
        Originally posted by jr66 View Post
        Vaihda autoksi 325i tai 328i.
        kelpaako tähän kielteisen vastauksen perusteeksi kesällä palvelukseen astuminen

        Comment

        • Boomster
          Bimmer Fanatic
          • May 2011
          • 571
          • Lohja

          #5
          Eipä sitä juuri kannata viritellä. Mielummin sijoittaa nekin rahat isompaan koneeseen. Nimimerkillä sama kone autossa...

          Comment

          • petsq
            Newbiemmer
            • May 2015
            • 13
            • Pukkila

            #6
            Originally posted by Boomster View Post
            Eipä sitä juuri kannata viritellä. Mielummin sijoittaa nekin rahat isompaan koneeseen. Nimimerkillä sama kone autossa...
            Aattelin kyllä tuon sirun polkasta sisään ja vähän tota pakoputkistoa muokkaa vielä... tarkoitushan on siirtyä toki isompikoneiseen yksilöön kuhan aika on vaan sopiva.

            Comment

            • Arde92
              BTCF Member
              • Aug 2010
              • 1328
              • Lohtaja/keski-pohjanmaa

              #7
              Originally posted by petsq View Post
              Aattelin kyllä tuon sirun polkasta sisään ja vähän tota pakoputkistoa muokkaa vielä... tarkoitushan on siirtyä toki isompikoneiseen yksilöön kuhan aika on vaan sopiva.
              Pakoputkiston muokkaamisella et saavuta yhtään mitään
              E39 M5 Titansilber<------
              F11 530D Spacegray
              E36 323i M-sport Med Hölsteri
              Ex :E61 525D Lci Carboni
              Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
              Ex :E61 530XD Monacoblau<------
              Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
              Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

              Comment

              • A.S
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2008
                • 396
                • Kouvola

                #8
                -K&N kartiofiltteri ebaysta 30e, jonka askartelet vakio ilmansuodatinkotelon sisään
                -Lastu saksan ebaysta (mieluiten alpha N) tai käyt vaikka epdm:llä ohjelmoimassa (muistaakseni 350e membereille)
                -n. 200e kiinanpojan rosteri pakosarjat/ schmiedmanin vastaavat ja katin tilalle suora putki (tee itse tai tilaa ebaysta)

                Noilla saatat saada sen 10-15hp lisää. Laitettua rahaa/aikaa et tule saamaan ikinä takaisin ja joka tapauksessa vakio 325i näyttää takavaloja reilusti.
                E36 M3 3.2 Evolution Coupe 1998

                Comment

                • petsq
                  Newbiemmer
                  • May 2015
                  • 13
                  • Pukkila

                  #9
                  Originally posted by A.S View Post
                  -K&N kartiofiltteri ebaysta 30e, jonka askartelet vakio ilmansuodatinkotelon sisään
                  -Lastu saksan ebaysta (mieluiten alpha N) tai käyt vaikka epdm:llä ohjelmoimassa (muistaakseni 350e membereille)
                  -n. 200e kiinanpojan rosteri pakosarjat/ schmiedmanin vastaavat ja katin tilalle suora putki (tee itse tai tilaa ebaysta)

                  Noilla saatat saada sen 10-15hp lisää. Laitettua rahaa/aikaa et tule saamaan ikinä takaisin ja joka tapauksessa vakio 325i näyttää takavaloja reilusti.
                  Kiitos vinkeistä!

                  Comment

                  • nixari
                    BTCF Member
                    • Apr 2011
                    • 134
                    • Pikis

                    #10
                    Tai samaan rahaan kuin ylläolevat viritykset, hankit m50b25 tekniikan.
                    Lastu/vapari/pakosarja viritelmässä huono hinta/tehonlisäys suhde.
                    - Ihala Connection-
                    e28 "518i" bavaria

                    Comment

                    • A.S
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2008
                      • 396
                      • Kouvola

                      #11
                      Originally posted by nixari View Post
                      Tai samaan rahaan kuin ylläolevat viritykset, hankit m50b25 tekniikan.
                      Lastu/vapari/pakosarja viritelmässä huono hinta/tehonlisäys suhde.
                      Saahan sitä noita tekniikoita kyllä vaikka kuinka halvalla, mutta se on eri homma kuka sen swappaa sinne tilalle ja onko se tekniikka aivan tikissään.

                      320i:ssä vieläpä hennompi perä ja vetarit, niin pakko suositella vaan vaihtamaan suoraan koko auto 325 tai vielä parempaan 328i.
                      E36 M3 3.2 Evolution Coupe 1998

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎