Announcement

Collapse
No announcement yet.

perä heittää töyssyssä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jessee96
    Newbiemmer
    • Aug 2014
    • 21
    • oulu

    perä heittää töyssyssä

    Mistä mahtaa johtua tuo kun ajaa autolla töyssystä nii perä heittää sivulle autona e36 320 ja ei kolise perästä eikä mitään muuta.
  • erä-koira
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2011
    • 542
    • peräkylässä

    #2
    Originally posted by jessee96 View Post
    Mistä mahtaa johtua tuo kun ajaa autolla töyssystä nii perä heittää sivulle autona e36 320 ja ei kolise perästä eikä mitään muuta.
    tuo kiinostaa minuakin
    NO FOODS NO FARMS

    Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
    e39 523i vm:97

    Comment

    • HC-Tuning
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 267
      • Itärajalla

      #3
      Onko iskarit varmasti kunnossa?

      Comment

      • jessee96
        Newbiemmer
        • Aug 2014
        • 21
        • oulu

        #4
        On kunnossa

        Comment

        • erä-koira
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2011
          • 542
          • peräkylässä

          #5
          voiko vaikuttaa jos on liian pitkät iskarit madallus sarjan kaa?
          NO FOODS NO FARMS

          Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
          e39 523i vm:97

          Comment

          • pazq
            BTCF Member
            • Jan 2008
            • 3166
            • 47200

            #6
            No ei vaikuta. Joku (jotkut) pusla(t) finaalissa arvailisin. Ei se muuten tommosia pitäis tehdä. Ja luulen että mulla on enempi tontissa toi oma vakio iskareilla eikä vetele mihinkään. Ei muutakun tarkistelemaan puslia auton alle jonkun pienen kammen kanssa.

            Comment

            • jessee96
              Newbiemmer
              • Aug 2014
              • 21
              • oulu

              #7
              Kiitos tiedosta!

              Comment

              • Cunttory
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2004
                • 1772
                • Kuopio

                #8
                Vaikka ei kolisekkaan, niin veikkaus tälle
                Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

                Comment

                • kmn
                  Moderator
                  • May 2009
                  • 6022
                  • Sipoo

                  #9
                  Löysät jouset, tai ylipäätään madallusjouset vakio iskareilla.

                  EDIT: Jos takakynkän etupusla on paskana, niin kyllä kolisee pienissä kuopissa tai vähintäänkin vetelee sivulle täyskaasulla kiihdytyksen jälkeen. Voi olla, että ei välttämättä huomaa helposti muuten. Juuri itse tuli todettua tämä niin. Eli kakkosella lämä tiskiin ja kun nostaa kaasun ylös, auto jarruttaa vaihteella, jolloin vetäsee perää sivulle --> Renkaan kulma muuttuu, takakynkän etupusla paskana.
                  Last edited by kmn; 19-05-2015, 08:09.

                  Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
                  Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
                  --
                  Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

                  Comment

                  • eemi
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2006
                    • 299
                    • Heinola

                    #10
                    Mulla teki tuota ihan samaa e46 pitkään, katsastuksessa ei tullu iskareista mitää sanomista, piti olla hyvässä kunnossa. Ostin kuitenkin bilsteinin iskarit taakse, vanhat kun purin oli toinen puoli aivan paskana. Painui käsin todella helposti pohjaan eikä varsi palautunut. Vaihdoin iskarit niin auto meni kuin juna.

                    Ennen iskareiden vaihtoa tuntui kuin auton perä olisi töyssystä pompannut todella paljon sivuun, ei ollut enää kovin turvallinen ajaa.
                    Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz

                    ex:
                    e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
                    e91 320d -11 Alpinweiss III
                    e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
                    e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
                    e39 520i -97 touring Schwarz II
                    e34 525i -89 Luxorbeige metallic
                    e34 520i -89 Diamantschwarz

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎