Mistä mahtaa johtua tuo kun ajaa autolla töyssystä nii perä heittää sivulle autona e36 320 ja ei kolise perästä eikä mitään muuta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
perä heittää töyssyssä
Collapse
X
-
Löysät jouset, tai ylipäätään madallusjouset vakio iskareilla.
EDIT: Jos takakynkän etupusla on paskana, niin kyllä kolisee pienissä kuopissa tai vähintäänkin vetelee sivulle täyskaasulla kiihdytyksen jälkeen. Voi olla, että ei välttämättä huomaa helposti muuten. Juuri itse tuli todettua tämä niin. Eli kakkosella lämä tiskiin ja kun nostaa kaasun ylös, auto jarruttaa vaihteella, jolloin vetäsee perää sivulle --> Renkaan kulma muuttuu, takakynkän etupusla paskana.Last edited by kmn; 19-05-2015, 08:09.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Mulla teki tuota ihan samaa e46 pitkään, katsastuksessa ei tullu iskareista mitää sanomista, piti olla hyvässä kunnossa. Ostin kuitenkin bilsteinin iskarit taakse, vanhat kun purin oli toinen puoli aivan paskana. Painui käsin todella helposti pohjaan eikä varsi palautunut. Vaihdoin iskarit niin auto meni kuin juna.
Ennen iskareiden vaihtoa tuntui kuin auton perä olisi töyssystä pompannut todella paljon sivuun, ei ollut enää kovin turvallinen ajaa.Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz
ex:
e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
e91 320d -11 Alpinweiss III
e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
e39 520i -97 touring Schwarz II
e34 525i -89 Luxorbeige metallic
e34 520i -89 Diamantschwarz
Comment
-
Comment