sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Omassa coupessa (3/93) kans taistelin noiden lukossa olevien mikrojen kanssa ja pohdin, että ei se olisi mikään ameriikantemppu laittaa sellainen uudempi lukon vastakappale ja johdottaa se vaan uudestaan. Olisi varmaan aika paljon luotettavampi systeemi.
Mulla oli kuskin oven lukossa itseasiassa kaksi mikrokytkintä, joista toinen oli kytkemättä, eikä ollut edes johtoja mihin sen olisi kytkenyt. Mikäköhän sen tarkoitus on?
Lisäksi oli vielä lukkopesässä ja kahvassa mikrot, eli yhteensä neljä kpl kuskin ovessa
Omassa coupessa (3/93) kans taistelin noiden lukossa olevien mikrojen kanssa ja pohdin, että ei se olisi mikään ameriikantemppu laittaa sellainen uudempi lukon vastakappale ja johdottaa se vaan uudestaan. Olisi varmaan aika paljon luotettavampi systeemi.
Mulla oli kuskin oven lukossa itseasiassa kaksi mikrokytkintä, joista toinen oli kytkemättä, eikä ollut edes johtoja mihin sen olisi kytkenyt. Mikäköhän sen tarkoitus on?
Lisäksi oli vielä lukkopesässä ja kahvassa mikrot, eli yhteensä neljä kpl kuskin ovessa
Lukkopesän kytkin avaimella kääntämällä tapahtuvaa avausta/lukitsemista varten ja kahvassa kun sitä nostaa niin sisävalot syttyy ja lukkopesän lämmitys (?) kytkeytyy päälle.
Comment