Tästä ollut juttua paljonkin mutta onko se heti vanoksen puolella kallistuttava? Tuossa ajelin töistä kotia ja kakkosella aattelin lähteä vielä vedättää ennenku pihatielle käännyin vaan enpä lähtenykkää. 2500-3500rpm vauhti kyllä kiihtyi mutta olis voinu verrata kakslitraseen.. Ylempä kyllä jotai tapahtui. Heitin uparin ja kokeilin vielä toiseen suuntaan, sama juttu. Pihaan ja pelti auki, silmin ei mitään havaittavaa. Liittimet kaikki paikallaa eikä vuotoja.
Kokeilin käydä vedettääs maffin johto irrallaa, ja taas rokkaa. Mutta rokkaako riittävästi. Tasainen hyvä kiihtyvyys, eikä minkään sortin "piikkejä" havaittavissa eli kielisikö tuo siihen että vanos kunnossa vai meneekö johonki vikatilaan kun maffin ottaa pois. kun pääsisi johonki lukee vikakoodit niin varmaa vähä helpottas. Lahen seudulla ketään harrastelijaa joka lukee näitä vai onko bemarille lähettävä?
Edit: Nyt ajellu taas päivän ja pelaa hienosti, maffin johto siis kiinni. Kävin eilen jopa koittaa sekkaria vastaan alavääntöä nelosvaihteella 80-120kmh ja kaasu pohjaan vasta kun painoin kellon käyntiin. 5,9 ja 6,1 sain tuloksiks. Ohjekirja lupaa 6,4 että kyllä takaboksi tyhjennetynä täysin ja joitain äänimattoja pois repineenä ja vakio rengastuksella voi sanoo että kyllä se taas kunnossa on. Kummastutti vaan eilinen. Kuuma päivä oli kyllä ja just kaupungilta tulleena kone ehkä vähän vain empi.. :o vedenlämpöanturia vois harkita vaihtavansa ennenku maffia alkaa vaihtelee tai vanosta rupeaa sen kummemmin ihmettelee. Tosin eilen kyllä putsasin öljysihdin, mutta ei sielläkään juurikaan mujua ollut.
Kokeilin käydä vedettääs maffin johto irrallaa, ja taas rokkaa. Mutta rokkaako riittävästi. Tasainen hyvä kiihtyvyys, eikä minkään sortin "piikkejä" havaittavissa eli kielisikö tuo siihen että vanos kunnossa vai meneekö johonki vikatilaan kun maffin ottaa pois. kun pääsisi johonki lukee vikakoodit niin varmaa vähä helpottas. Lahen seudulla ketään harrastelijaa joka lukee näitä vai onko bemarille lähettävä?
Edit: Nyt ajellu taas päivän ja pelaa hienosti, maffin johto siis kiinni. Kävin eilen jopa koittaa sekkaria vastaan alavääntöä nelosvaihteella 80-120kmh ja kaasu pohjaan vasta kun painoin kellon käyntiin. 5,9 ja 6,1 sain tuloksiks. Ohjekirja lupaa 6,4 että kyllä takaboksi tyhjennetynä täysin ja joitain äänimattoja pois repineenä ja vakio rengastuksella voi sanoo että kyllä se taas kunnossa on. Kummastutti vaan eilinen. Kuuma päivä oli kyllä ja just kaupungilta tulleena kone ehkä vähän vain empi.. :o vedenlämpöanturia vois harkita vaihtavansa ennenku maffia alkaa vaihtelee tai vanosta rupeaa sen kummemmin ihmettelee. Tosin eilen kyllä putsasin öljysihdin, mutta ei sielläkään juurikaan mujua ollut.
Comment