Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jarru/kytkinneste probleema e36 328

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bTide
    Bimmer Rookie
    • Apr 2014
    • 39
    • uusikaupunki

Jarru/kytkinneste probleema e36 328

Moro,

En löytäny mitään threadia mistä ois varmaa vastausta tähän saanut, eikä googlekaan oikeen osannut auttaa. Olenko sitten tyhmä ja tietämätön, mutta kysynpä kuitenkin.
    Elikkäs meinasin jarruja alkaa käymään läpi ja lähinnä paloja vaihtelemaan ja jotain perusputsausta, kun auto on mulle uusi ja jarrut tuntuu melko tehottomilta jne. Avasin kytkin/jarrunestesäiliön ja olin ostanut tuttuun tapaan DOT4 keltaista/läpinäkyvää jarrunestettä purkin pari... Säiliössä on kuitenkin punaista nestettä
    Elikkäs onko tämä jotain ns bemmin omaa tavaraa, vai jotain dot 5.1 silikonihöhhöö vai mistä kysymys ? näitä kahta en ainakaan uskaltanut sekoittaa keskenään. (Joku saattaa nauraa kysymykselleni, mutta pakko varmistua mistä tökötistä mahdollisesti kyse)

Eli auto tosiaan tuo e36 328 -95 touring
  • bTide
    Bimmer Rookie
    • Apr 2014
    • 39
    • uusikaupunki

Originally posted by bTide View Post
    Moro,

En löytäny mitään threadia mistä ois varmaa vastausta tähän saanut, eikä googlekaan oikeen osannut auttaa. Olenko sitten tyhmä ja tietämätön, mutta kysynpä kuitenkin.
    Elikkäs meinasin jarruja alkaa käymään läpi ja lähinnä paloja vaihtelemaan ja jotain perusputsausta, kun auto on mulle uusi ja jarrut tuntuu melko tehottomilta jne. Avasin kytkin/jarrunestesäiliön ja olin ostanut tuttuun tapaan DOT4 keltaista/läpinäkyvää jarrunestettä purkin pari... Säiliössä on kuitenkin punaista nestettä
    Elikkäs onko tämä jotain ns bemmin omaa tavaraa, vai jotain dot 5.1 silikonihöhhöö vai mistä kysymys ? näitä kahta en ainakaan uskaltanut sekoittaa keskenään. (Joku saattaa nauraa kysymykselleni, mutta pakko varmistua mistä tökötistä mahdollisesti kyse)

Eli auto tosiaan tuo e36 328 -95 touring

Saa poistaa... neste olikin niin pirun likaista/vanhaa, että se näytti säiliössään punertavalta. Imasin ruiskuslla sitä vähän sieltä ja kyllä se sellasta "ruskehtavan kellertävää" oli.. Vaihtoon vaan -->

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16445
      • Asikkala

Dot 5.1 on ns. normaalia ja dot 5 silikoninestettä.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎