Saako e36 sedanin umpiosta lasin irti ja myydäänkö niitä irtavallisena?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saako e36 umpiosta lasin irti?
Collapse
X
-
juuh kyllä niitä myydään... www.motonet.fi esimerkiksi...Tän hetkiset päristimet:
Peugeot Boxer -08 Työjuhta
Bmw 320 -92 M-Sport
Opel Corsa -93 Hifistelyauto
Ford Fiesta -82 TURBO
-
-
Kyllähän sen saa siitä irti, ja tietysti helpottaa vielä tuota irtiottoa jos ei tarvi ehjänä saada siitä irti. Mut kyl sen onnistuu aika helposti saada ehjänäkin.
Mä itse otin ruuvimeisselillä irti ja ehjänä läksRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkisKyllähän sen saa siitä irti, ja tietysti helpottaa vielä tuota irtiottoa jos ei tarvi ehjänä saada siitä irti. Mut kyl sen onnistuu aika helposti saada ehjänäkin.
Mä itse otin ruuvimeisselillä irti ja ehjänä läks
Harraste e34 -89 M30 HUUDATETTU
Comment
-
-
Itte vaihdoin umpioihin tiivisteet viime syksynä, ku keräs kosteutta. Vilkut irti, johdot irti, molemmista umpioista neljä(muistaakseni) pulttia irti ja umpio on irrotettu! Sitten umpiosta yhteensä neljä metalli klipsua irti ja lasi lähti ilman minkäänlaista väkivaltaa irti. Koko operaatio maksoi n.10 euroa + asennus oluet.BMW 328i -95. Tekevälle sattuu ja kun tekee paljon niin myös sattuu paljon.
Comment
-
Comment