Auto on e36 325 coupe vm 1993 ja ongelmana on se että kun ajaa pienillä nopeuksilla niin vaihetta vaihtaessa perästä kuuluu kolahdus pääasiassa 1-3 vaihteille vaihtaessa ja sama ääni kuuluu kun ottaa jalan pois kaasulta. Muutoin ei ole mitään ongelmaa mutta kuulostaa aika ilkeältä tuo ääni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Perässä kolahtaa pienissä nopeuksissa
Collapse
X
-
Originally posted by hermunen View PostKävin tänää ryömimässä auton alla ja huomasin että apurungon apparin puolen etummainen kiinnike oli revennyt irti... mitähän tuon hitsauttaminen maksaa?Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by hermunen View PostKävin tänää ryömimässä auton alla ja huomasin että apurungon apparin puolen etummainen kiinnike oli revennyt irti... mitähän tuon hitsauttaminen maksaa?-E90 335i 2008
Comment
-
-
Originally posted by tmpzk View PostHitsautin oman ex e36 eräässä bmw pajassa pääkaupunkiseudulla. Samalla pohjaan tuli vahvikelaput ja lähes koko taka-akseliin powerflexit. Hintaa oli muistaakseni 1450€.Originally posted by jr66 View PostMitä !! ???????????Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMitä !! ???????????
Originally posted by grab_ View PostJoo mä voin vaikka tuohon 450e tehdä tuon homman-E90 335i 2008
Comment
-
-
Saatiin vihdoin otettua toi perä irti ja sieltähän paljastu aika hyvässä kunnossa olevat kiinnikkeet
Ei tarvi paljo ihmetellä jos perä kolisee ku on näin pahasti päässy menemää
noh, hyvä siitä tulee ku sen paalaa..
On sen verran työläs homma että ihan suosiolla kannattaa vaihtaa kaikki maholliset puslat jne.
Comment
-
-
Tuo ole edes paha..mulla 3 oli tuossa kunnossa ja yksi vasta murtunut vähän ..ja laita suosiolla uretaanipuslat...orkkiksien kanssa saa "vähän" tapella...mulla hajos prässit ja ruuvipenkit..lopuksi sai toki paikalleen mutta varmaan kilometri meni kierretankoa jolla ne sinne tuntu jotenki menevän...uretaanipuslat menee sitten melkein käsin painamalla...
Edit: ja vahvista se yläpuolelta kunnolla tuo pultin kiinike...ite tein lattaraudasta sellaset kolmio tuet njoka suuntaan ja kunnolla saumaa...Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View PostTuo ole edes paha..mulla 3 oli tuossa kunnossa ja yksi vasta murtunut vähän ..ja laita suosiolla uretaanipuslat...orkkiksien kanssa saa "vähän" tapella...mulla hajos prässit ja ruuvipenkit..lopuksi sai toki paikalleen mutta varmaan kilometri meni kierretankoa jolla ne sinne tuntu jotenki menevän...uretaanipuslat menee sitten melkein käsin painamalla...
Edit: ja vahvista se yläpuolelta kunnolla tuo pultin kiinike...ite tein lattaraudasta sellaset kolmio tuet njoka suuntaan ja kunnolla saumaa...
Comment
-
-
Originally posted by hermunen View PostMulla on tuolla powerflexit jo hyllyssä, ajattelin hitsata sen pultin kiinnikkeet kiinni tohon vahvikepalan yläpuolelle oikein kunnolla jonka jälkeen hitsata sitte vahvikepalan pohjaan kiinni, ei jaksa ruveta kikkailee tuolta yläkautta.
EDIT: ymmärsinkin ensin väärin..joo kyllä se onnistunee noinkin kun sanoitLast edited by grab_; 16-09-2015, 18:54.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Comment