Elikkä ongelmana on tuollaisen vanhemman mallisen alustan etutolpat. Tarkemmin sanottuna kallistuksenvakaajan kiinnitys. Näissä vanhemmissa kallistuksenvakaajan yhdystanko (koiranluu) menee iskarin tolppaan kiinni ja uudemmissa taas suoraan tukivarteen.
Alustasarjaa tällaiseen vanhemman malliseen näyttää olevan pirun hankalaa löytää. Lähes kaikki näyttää olevan tuosta 10/1991 eteenpäin. Tähän mennessä ei ole löytynyt kuin pari ja ei yksiäkään coiloverreita.
Onko kukaan keksinyt mitään järkevää tapaa saada nuo uudemman malliset tolpat keulalle? Tai mistä löytyy alustasarjoja näihin vanhempiin?
Pelkkien yhdystankojen vaihto ei taida auttaa kun kallistuksenvakaaja vanhemmassa on vähän pidempi ja uudemman mallin yhdystanko ei käy ainakaan suoraan.
M3:sessa taas ainakin ETK:n kuvien mukaan näyttäisi olevan samanlainen kallistuksenvakaajan kiinnitys kuin noissa vanhemmissa tavan malleissa. Jos näin on niin käykö M3:sen etutolpat 325:seen?
Varmaan joku muukin on saman ongelman huomannut ja sen jotenkin ratkaissut.
Alustasarjaa tällaiseen vanhemman malliseen näyttää olevan pirun hankalaa löytää. Lähes kaikki näyttää olevan tuosta 10/1991 eteenpäin. Tähän mennessä ei ole löytynyt kuin pari ja ei yksiäkään coiloverreita.
Onko kukaan keksinyt mitään järkevää tapaa saada nuo uudemman malliset tolpat keulalle? Tai mistä löytyy alustasarjoja näihin vanhempiin?
Pelkkien yhdystankojen vaihto ei taida auttaa kun kallistuksenvakaaja vanhemmassa on vähän pidempi ja uudemman mallin yhdystanko ei käy ainakaan suoraan.
M3:sessa taas ainakin ETK:n kuvien mukaan näyttäisi olevan samanlainen kallistuksenvakaajan kiinnitys kuin noissa vanhemmissa tavan malleissa. Jos näin on niin käykö M3:sen etutolpat 325:seen?
Varmaan joku muukin on saman ongelman huomannut ja sen jotenkin ratkaissut.
Comment