Mitä eroja on kyseisissä koneissa? Onko vain boxilla saatu eri tehot?
							
						
					323 ja 325 moottorin erot?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 325i:ssa M50B25 (tu)
 323i:ssa M52B25
 Ts. eri moottorit. Tehoeroa ei juuri ole kuin paperilla.Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Lohko, M52:ssa alumiinia, männät, veivit, venttiilinjouset, imusarja, pakosarjat, moottorin ohjaus, pakoputkisto, nuo nyt ainakin. Ja tietty alkupään M50:ssä ei ole vanosta.
 Realoemista noita voi katella.Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 M52 alulohko, m50 rautalohko. M52 männät ja kiertokanget on nykyaikaisemmat (kevyemmät), venttiilikoneisto on kevyempi, m52 imusarja on ahtaampi = enemmän vääntöä, vähemmän tehoa, moottorin ohjaus on siemens m52:ssä ja Bosch m50:ssä. Pyörintäanturit on vr-tyyppisiä m50:ssä ja hall tyyppisiä m52:ssä. Myös muissa antureissa on eroa. Kaasuläppäkotelo ja pakosarjat on erilaisia. Myös jäähdytysjärjestelmässä on osissa eroa ja johtosarjat poikkeaa täysin. Saattoi olla jotain muutakin :thinkOriginally posted by bemmimän View PostMitä eroja teknisesti koneissa on?
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Riippuu ja roikkuu vähän mitä haluaa. Alle 500 hv, niin m52 on hyvä koska kevyempi. M50 Rautalohko saa kestämään enemmänkin voimaa ja vakiona kestää hieman paremmin miedompaa viritystä. Mut esim m52 kiertokanget vaihtamalla ollaan jo aika samalla viivalla miedompaan viritykseen.
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
Comment