Announcement

Collapse
No announcement yet.

320 vm96 puhallinongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • murswin
    Bimmer Rookie
    • Jan 2010
    • 60
    • Helsinki

    320 vm96 puhallinongelma

    elikkä autossa on automaatti-ilmastointi mutta joo mistä sais tietää onko puhallin entinen vai voiko olla vastus kun puhallin välillä toimi ja välillä ei sit lopetti puhaltamisen kokonaan ja oli poissa pelistä n3-4pv ja nyt alko taas yhtäkkiä puhaltaa kesken ajon nii ja oikeelle kääntyessä hiljenee puhaltimen teho :think
    searchia käytetty jne.. mut en vaa oo vastaavaa löytäny tai sit jos on ni eipä oo ratkaisuja kerrottu.
    Last edited by murswin; 03-01-2016, 10:32.
  • penari88
    Newbiemmer
    • May 2014
    • 10
    • Lappeenranta

    #2
    sama vika täällä, isot pojat kerto että saattaisi siili olla rikki.

    Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.

    Comment

    • murswin
      Bimmer Rookie
      • Jan 2010
      • 60
      • Helsinki

      #3
      No eihän siinä auta muu ku kokeilla ja etuvastus laitettu tilauksee ni ilmottelen ku on saatu vaihettua et oliko apua vai ei
      Last edited by murswin; 03-01-2016, 12:39.

      Comment

      • murswin
        Bimmer Rookie
        • Jan 2010
        • 60
        • Helsinki

        #4
        Nonni vastus vaihdettu ja puhallin toimii taas. Kiitos avusta

        Comment

        • murswin
          Bimmer Rookie
          • Jan 2010
          • 60
          • Helsinki

          #5
          Tuli taas takapakkia, eipä tänää oo taas koko puhaltimesta tietoakaa joten onko se seuraavaks sit puhaltimen vaihto edessä?

          Comment

          • murswin
            Bimmer Rookie
            • Jan 2010
            • 60
            • Helsinki

            #6
            Tarvis nyt apuja eli mitenkä toi puhallin saadaan vaihdettua?
            yritin sitä vaihtaa mut yritykses jäiki, ku ei siinä ole tilaa.

            Comment

            • murswin
              Bimmer Rookie
              • Jan 2010
              • 60
              • Helsinki

              #7
              Nii apuja kaipailtais kun ei oo kiva kulkee tol autol saati ku ei mikään lämmin
              Semmonenki on mahdollista jos joku pk seudulla haluaa korjata sen sopuhintaa ku ite joudun tehä ton jossain parkkihallissa

              Comment

              • Kojontti
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2014
                • 204
                • Puolanka

                #8
                Kolmekympissä piti ainakin ottaa toinen siipi ensin irti ja sama asentaessa, siipi kiinni vasta paikallaan.

                Yksisiipistä mallia piti kolmekutosessa vähän aikaa pyöritellä että miten päin sen saa pois mutta kevyellä väkivallalla lähti siipineen
                ex-E46 330 XD

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16371
                  • Asikkala

                  #9
                  Ilmastoitu eli puhallinrumpu molemmin puolin moottoria ? Joko rummut irti ensin tai imusarja pois edestä.

                  Comment

                  • murswin
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2010
                    • 60
                    • Helsinki

                    #10
                    Pääsin ite aika alkuun ku sen verran sain tehtyä et otin moottorin suojamuovit, johdot irti mut saako helpommalla starti johdon yläpuolelta vai alakautta irti ja sit sen suojaritilä siitä päältä ja sen suojan et näkee moottorin kunnolla mut en nähny millä se moottori on siel kiinni ku en saanu sitä mustaa muovia siitä moottorista irti. Ja kyseessä on 2 siipinen moottori.
                    Last edited by murswin; 15-01-2016, 13:10.

                    Comment

                    • Kojontti
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2014
                      • 204
                      • Puolanka

                      #11
                      Moottori on kiinni sen yli kulkevalla jousiklipsulla, lähtee jollain meisselillä kampeamalla sen pää pois pykälän takaa.
                      ex-E46 330 XD

                      Comment

                      • murswin
                        Bimmer Rookie
                        • Jan 2010
                        • 60
                        • Helsinki

                        #12
                        Eilen saatii moottori vaihdettua ja nyt toimii puhallin tosin oli siinä aikamoinen homma ku otti sen imusarjan edesta pois ja kaiken lisäks ku rähmäkäpälä oon ni yks imusarjan mutteri katos ja nyt on sit imuvuoto tilalla :/ täytyy tänää lähtee metsästää sitä mutterii siihen ku on joku tuumakoko?(11 avainkoko)

                        Comment

                        • bmw323it
                          BTCF Member
                          • Mar 2008
                          • 1814
                          • N/A

                          #13
                          Originally posted by murswin View Post
                          Eilen saatii moottori vaihdettua ja nyt toimii puhallin tosin oli siinä aikamoinen homma ku otti sen imusarjan edesta pois ja kaiken lisäks ku rähmäkäpälä oon ni yks imusarjan mutteri katos ja nyt on sit imuvuoto tilalla :/ täytyy tänää lähtee metsästää sitä mutterii siihen ku on joku tuumakoko?(11 avainkoko)
                          Eipä taida bemarissa olla muutama tuumakokoista kuin vanteet �� Mutterin osanumero taitaa olla 07129905541
                          Nyt:
                          BMW 530e (g30)
                          BMW 335i (e90)
                          BMW 323iC (e36)
                          BMW 850i (e31)
                          Golf GTE
                          ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

                          Comment

                          • murswin
                            Bimmer Rookie
                            • Jan 2010
                            • 60
                            • Helsinki

                            #14
                            No kävin kl varaosasta hakee mutteri ja oli 7mm mutu. No ei siinä pistin kiinni mut eipä ollu vika siitä. On se helvetti kumma ku 1 vian saa korjattuu ni toinen tulee tilalle. Olisko ideoita mistä lähtisin vikaa ettimää ku nousee kierrokset ku pitää tyhjäkäynnillä(kylmäkone ni kierrokset 1000rpm mut lämpimänä nousee 2-3000rpm)! Ja kyllä muutenki kierrokset nousee ja auto menee varmaa 30km nyt ilman kaasua et sen verran kierrokset ylhäällä. Olisko siellä vielä imuvuoto/imuvuotoja? Sori nää mun huonot selitykset ��
                            Last edited by murswin; 18-01-2016, 18:29.

                            Comment

                            • murswin
                              Bimmer Rookie
                              • Jan 2010
                              • 60
                              • Helsinki

                              #15
                              Nyt se teki ku heiti pikkulenki tossa ni jos oli kierrokset vaikka 1500rpm ni tiputti vähän yli 1000rpm ja sit palas takas kierrokset siihe 1500rpm�� ja eikä tyhjäkäynnillä ollu kierroksetkaa ku jotai 800-900rpm et on toi auto kyllä ihmeellinen vehje.
                              Last edited by murswin; 18-01-2016, 18:54.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎