Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 mittaristo ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jopo
    Newbiemmer
    • Jan 2016
    • 1
    • kerava

E36 mittaristo ongelma

Onko kellään tietoa mistä lähtee etsimään vikaa, kun käynnistän auton aamulla, mittaristo toimii normaalisti pienen ajelun. Sen jälkeen sammuu kaikki paitsi nopeusmittari. Myös vilkut sekä ilmastointi lopettaa toimimisen. Eikä se toimi enää samana päivänä sen jälkeen. Sitten seuraavana aamuna taas pelittää jonkun aikaa.
    Olen kokeillut jo vaihtaa mittariston, sekä kokeillut jalkatilan maadotusjohdoista raaputtaa hapettumat pois. Mutta tuloksetta.
    AUTTAKAA LEIMAUS KOHTA EDESSÄ! :think
  • Tivolitäti
    Bimmer Rookie
    • Oct 2012
    • 42
    • Kotka

Originally posted by jopo View Post
    Onko kellään tietoa mistä lähtee etsimään vikaa, kun käynnistän auton aamulla, mittaristo toimii normaalisti pienen ajelun. Sen jälkeen sammuu kaikki paitsi nopeusmittari. Myös vilkut sekä ilmastointi lopettaa toimimisen. Eikä se toimi enää samana päivänä sen jälkeen. Sitten seuraavana aamuna taas pelittää jonkun aikaa.
    Olen kokeillut jo vaihtaa mittariston, sekä kokeillut jalkatilan maadotusjohdoista raaputtaa hapettumat pois. Mutta tuloksetta.
    AUTTAKAA LEIMAUS KOHTA EDESSÄ! :think

Itsellä vielä pientä probleemia tuon mittariston kanssa. Tuossa syksyllä itellä kärähti mittaristo täysin ja tuo kuuluisa takakontin piuhasarja oli aivan sulanut ja osa piuhoista poikki. Suosittelen ensin katsomaan ne piuhat. Itse korjasin ne ja sain vain mittariston valot toimimaan kun ei enää sulakkeita poltellut. Nyt tänään vaihdoin itse mittariston ja kaikki muut pelaa paitsi nopeus ja kulutus. Kerkesi se oikosulku paskomaan mittariston. Onko sulla sulakkeita pamahtanut kun tuo vika ilmeni?

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎