Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Touring -98 paskana

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mike-84
    Bimmer Rookie
    • Feb 2003
    • 34

Kannattaa todellakin varmistua sittä että kysessä on toi boksi ennen ku siihen rupee uutta ostaan.
    Esimerkkinä voin kertoa että kaverini vuoden vanha auto (ei bmw ja diesel) temppuili ja jätti välille. Auton korjaus aloitettiin merkki huollossa ja siihen vaihdettiin elektroniikkaa boksi kerrallaan. Vika ei hellittänyt ja autoon ruettiin vaihtamaan johtoja...kaikki johdot oli vaihdettu ja vika säilyi. Sitten testattiin ja vaihdettiin suuttimia tuloksetta. Lopulta vika löytyi kun autoon vaihdettiin kirkkaat polttoaine letkut. Vika oli muistaakseni haljennut polttoaine letkun liitin josta auto veti ilmaa. Auton korjaus meni onneksi kokonaan takuuseen sillä osia oli vaihdettu turhaan useamman tuhannen edestä.

Comment

• Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

HETKINEN...jos nyt kuitenkin haetaan 1000€:n boxit tuolta 100-200€:llä www.varaosahaku.fi
      Toisaalta tässä nyt tuskin boxin vaihto kovin pitkään lämmittää. Jos se yleensä on kärähtänyt, on se pelkkä oire joka TAKUULLA uusii jossain vaiheessa. Tämän ikäisten Bemujen ohjainboxit ovat todellakin normaalisti ikuisia.

Comment

• Jahve
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2004
        • 367
        • Oulu

Do Diin... 2 viikkoa se kesti mutta nyt on bemu kunnossa. Tuli vielä sellanen juttu
        kun boksi oli puskenut hiukka likaa betroolia koneeseen niin katti oli sulanut kivaksi möykyksi... että silleen... En alkanut kattia vaihdattaan kyllä se ennen ens huoltoa kerkeää... ja vitut myyn riisi, vidu, lessu, paska bemun heti!! vieläkö siitä jotain irti lähtee. Kaikkiaan Boss velotti 1290e laskulla.. kiva kiva kiva. Eletään tämä kuukausi sitten niukemmin... ja minä kun haaveilin vanteista....

Comment

• advance
          Bimmer Enthusiast
          • May 2004
          • 1689

Mulla on menny jo ajat sitten usko näihin bemareihin. Samaa paskaa kun japanilaiset, ehkä japsi kestää paremminkin.

Comment

• JamBBa
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2003
            • 362
            • Vantaa

Mun tietääkseni japanilaiset on yksinkertaisia ja kestäviä autoja, vai eikö? Niissä kun ei taida kauheesti ees hajoavia osia olla...
            Say NO to signatures!

Comment

• Jahve
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2004
              • 367
              • Oulu

JeP olen miettinyt että seuraava auto ei ole bmw. Huomenissa olis vapaata taidan lähtä katteleen pirssejä. ...mikä olis hyvä volvo, honda, audi, nissan, ford??? ...tai vaikka opel.... (vittu ei ainakaan ooppeli).....

Comment

• puuhajanne
                Bimmer Rookie
                • Nov 2004
                • 45
                • Jyväskylä

...

mulla oli bimmerissä väärät tulpanjohdot. ensin kärys puola ja sit levis ohjausboxi. sain tilattua ruotsista käytetyn boxin hintaan 250 euroa. uusi bimmeriini olis ollut 1500 euroa. kannattaa kysellä käytettyjä. katsoo vain että numerosarjan viimeiset numerot täsmää. kyllä saat sen boxin jostain, ei kannata yö unia menettää....
                kuin tikku paskassa...

Comment

• advance
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2004
                  • 1689

Volvo 240,142,144,honda accord, honda civic,mb w124 300d turbo, 300e.

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎