Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä lisää tehoa E36 325i malliseen autoon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • samppa1123
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 85

    Mistä lisää tehoa E36 325i malliseen autoon?

    Millä tuohon autoon saisi jotain 220-230 hevosvoiman paikkeille tehot...Ja mitään ahdinta en siihen nyt ainakaan ala laittamaan kun taitaa tulla niin kalliiksi se...
    Jotain lastua, vapaavirtaussuodinta ja sen sellaista olen siihen ajatellut laittaa...
    Ja vielä kyseessähän on sitte vm.93 oleva auto joten se on vanos koneella vielä...
  • bassmekanik
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 507
    • Raahe

    #2
    Originally posted by samppa1123
    Millä tuohon autoon saisi jotain 220-230 hevosvoiman paikkeille tehot...Ja mitään ahdinta en siihen nyt ainakaan ala laittamaan kun taitaa tulla niin kalliiksi se...
    Jotain lastua, vapaavirtaussuodinta ja sen sellaista olen siihen ajatellut laittaa...
    Ja vielä kyseessähän on sitte vm.93 oleva auto joten se on vanos koneella vielä...

    Kalliiksihan se tulee tollaiset tehot saada millä keinolla hyvänsä..
    Laita ne lastu ja suodatin jne perus viritykset ja toivo että ei tehot laske.. silloinhan viritys on onnistunut..
    Minä vahingossa Volkkarin onko tämä paha?
    Ex. X3 -04 "tarvin vetokoukun edition"
    Ex. 740iA -97 "Wanha rouwa"
    Ex. 328i -95 Jokohan seuraava ois seiska?
    Ex. 525Tds -94 Hirvipalovarkaus.
    Ex. 316 -87 Elämäni ensirakkaus.

    Comment

    • Enzo
      Bimmer Rookie
      • Jun 2003
      • 106
      • Riihimäki

      #3
      Läppärunko imusarja, vapaavirtaussuodatin, peltisatsi ja putki, ja kannen kun vielä teetät niin luulis saavan ton verran tehoa, maksaa tosin...

      Comment

      • -Tate-
        Moderator
        • Jan 2004
        • 3210
        • Nurmijärvi

        #4
        + joku säädettävä ruisku
        I Believed I Would Die.

        Comment

        • visa e36
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 753
          • Järvenpää

          #5
          Porauta 3,0 l eli 86mm männillä(vakiot n~84mm)tekee koneesta vastaavan kuin alpina b3-vm.93 itse ajattelin tehdä näin +laittaa kireämmät nokat, kannen portauksen + muut perus virit niin voidaan päästä sinne 250-270hv:n kampura tehoihin. Tarkoititko noilla tehoja takanakilta vai kampuralta? Hintaa arvioisin noin 2,5-3,5ktopoa.

          Toinen vaihtoehto minkä näkisin järkeväksi on vaihtaa 328 sisuskalut koneeseen(männät sama kokoa) on vain pidempi iskun pituus. näillä eväillä saataisiin kiihtyvyys n.0,7sec paremmaksi 0-100km/h.
          Nykyiset
          -63 Pontiac Catalina convertible
          -05 E53 X5 3.0d

          Comment

          • mukko
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2003
            • 5965
            • Uleåborg

            #6
            Yllä mainitut yläpään ehostukset + jenkki M3:n alapään rojut sisään = ~240-270hp? Riippuen tietty millaisen moottorinohjausjärjestelmän (tosin millä pystyy 'helpoiten' vanoksen ohjauksen toteuttamaan) asentaa / missä sen säädättää jne jne. Ei-vanoksellinen olisi huomattavasti helpompi virittää, ellei sitten tuota vanosta ole joku keksinyt helposti ohjattavan.
            Last edited by mukko; 29-04-2005, 18:00.
            -- Official member of BTCF-Sauna Team --

            Save the World, Fuck The Fuel Economy
            Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

            Comment

            • n9500
              Bimmer Rookie
              • Dec 2004
              • 180

              #7
              mitäs tommonen pelkkä poraaminen 3.0 litraseksi maksaa ?

              Comment

              • jvakeva
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 2433
                • Kouvola

                #8
                eti jostain alpinan kone.
                B10 V8 # 108
                saab r560 8X4

                Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                Comment

                • Dzeini
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2002
                  • 329
                  • Seinäjoki

                  #9
                  Eikö nämä keskustelut olla jo niin moneen kertaan käyty läpi.. Ei näitä e36 325:sia kannata ruveta virittelemään, menee liian kalliiksi.. Säästät kiltisti rahaa ja hankit vaikka sen ämmäläisen niin sitten kerkiää paikasta toiseen...
                  Gotta love V8

                  E36 E46 E61 E39 F20...

                  Comment

                  • JanisHell
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2004
                    • 410

                    #10
                    Originally posted by Dzeini
                    Eikö nämä keskustelut olla jo niin moneen kertaan käyty läpi.. Ei näitä e36 325:sia kannata ruveta virittelemään, menee liian kalliiksi.. Säästät kiltisti rahaa ja hankit vaikka sen ämmäläisen niin sitten kerkiää paikasta toiseen...
                    Ja sittenhän se maksaakin kun vaihtaa ämmäläiseen.
                    325i -93 E36

                    Comment

                    • jvakeva
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 2433
                      • Kouvola

                      #11
                      Originally posted by JanisHell
                      Ja sittenhän se maksaakin kun vaihtaa ämmäläiseen.
                      ja arvo säilyy huomattavasti paremmin. ja tehoa on pykälää enemmän.,
                      B10 V8 # 108
                      saab r560 8X4

                      Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎