Onko näitä tehty? Saako kilpirn väliin uusilla säännöksillä? Meneekö muokkaamatta öljypohjaa ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M62B35 e36:seen?
Collapse
X
-
Eikös tuossa mene tehot ihan vähän yli? M3 koriin saisi laittaa.
Ainakin öljypohja, koneen korvat ja pakosarjoja joutuu askartelemaan eli ei ole mitenkään bolt-on homma. Haulla löytyy tietoa noista v8-tekniikan vaihdoista.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
-
Jos ei painojakaumalla ole mitään väliä, niin voihan sen koneen laittaa sen verran eteen, että öljypohja sopii. Siis samaan kohtaan etupalkkiin nähden, mitä e30 korissakin. Tämä tosin vaatii syylärin siirtämisen jonnekin lukkopellin alle, mutta vastaavasti mahdollistaa alkuperäisten pakosarjojen käyttämisen sellaisenaan, tai ainakin hyvin pienin muutoksin. Etupalkkiin voi hitsata korvakkeet e30 palkista ja käyttää aftermarkettina myytäviä koneenkorvia e30+V8 asennukseen.
Kone tulee kyllä hävyttömän eteen tällä keinolla, mutta yhtä edessä se on etuakseliin nähden e30 korissakin.
En tiedä onko e30 ja e36 etupalkit tukivarsien ja hammastangon kiinnitysten osalta ihan identtiset, mutta jos ovat, niin silloihan helponta olisi käyttää e30 palkkia ja muokkaa vaan koriin tulevat kiinnityskohdat sopiviksi e36 runkopalkkeihin.
Leimaamiseen en ota kantaa
Comment
-
-
20%
Jossain Trafin ja katsastusinsinöörien välisessä keskustelussa tosin mainittiin, että moottorin tehon pienentäminen olisi laillista, kunhan siitä on selvitys miten se on tehty ja mittapöytäkirja pienentyneistä tehoista. Tämä tosin on aika kyseenalaista, kun toisaalla on mainittu, että rakennetun moottorin teho tulisi vähintään olla sen verran, mitä kannen luovuttaneessa moottorissa alunperin on.
Nämä seikat ovat kyllä eri puolella Suomea niin eri tavalla tulkittuja, että kannattaa paikalliselta konttorilta käydä kysymässä mitä ne siellä hyväksyvät.Last edited by kulmamies; 07-08-2016, 13:15.
Comment
-
Comment