Eli suunnitelmissa on ollut hankkia ja hyväkorinen e36 compacti ja istuttaa pellin alle nykyisen muovin m50 turbotekniikka. Alkup. 323Ti olis tietenkin valmiit akselistot sekä jarrut, mutta hinnat kovat yleiseen kuntoon nähden. Tästä idea ihan perus 316 vompattiin 323? taka-aksila sekä nykyisen 325i sedanin etuaksila.
Aksilan vaihdos tuonee haasteita mm. Abs järjestelmän osalta. Onko 188 perän ja 168 perän vetareissa samanlainen abs-kehä? Meneekö järjestelmä sekaisin? Toinen askarruttava asia on ajonesto facelifteissä. Onko m50nv johtosarja ihan ns. Plug n play ratkaisu koska moottoria ohjaa kdfi 1.4? Eli haittaako nuo ajonestot boksin toimintaa vai meneekö sähköhommiksi.
Kaipaan spekulointia kyseisen kärryn katsastamisesta, eli lähinnä kuinka onnistuu leimata vanhempi kone tuohon koriin.
Kiitos jo etukäteen mielipiteistä!
Aksilan vaihdos tuonee haasteita mm. Abs järjestelmän osalta. Onko 188 perän ja 168 perän vetareissa samanlainen abs-kehä? Meneekö järjestelmä sekaisin? Toinen askarruttava asia on ajonesto facelifteissä. Onko m50nv johtosarja ihan ns. Plug n play ratkaisu koska moottoria ohjaa kdfi 1.4? Eli haittaako nuo ajonestot boksin toimintaa vai meneekö sähköhommiksi.
Kaipaan spekulointia kyseisen kärryn katsastamisesta, eli lähinnä kuinka onnistuu leimata vanhempi kone tuohon koriin.
Kiitos jo etukäteen mielipiteistä!
Comment