Uutta koppaa turbotekniikalle hakusessa. Siihen liittyen muutama kyssäri, kun tuntus olevan asiantuntevaa porukkaa paikalla. Mulla on 325 -91 sedani ahdettuna tuoreilla uretaanipuslilla ja etuaksila tehty luisutteluun e46 ja custom osilla.
-Onko coupen taka-aksila täysin sama?
-meneekö niissäkin vain yksi jarrulinja taakse kun ei ole abs?
-Tarviiko bägit mistä vuodesta lähtien, Mulla kun ei ole tuossa -91sessä
-Onko moottorin ja korin johtosarjan välinen liitin sama kaikissa malleissa? Eli Plug n play ratkaisu sähköjen osalta?
-Millä saa sen perän etummaisen pultin kestämään, Mulla se napsahti kun ekan kerran lähetti kytkimellä rivakkaammin..
Spekulointia aiheesta kiitos, harkitsen näitä vajaamoottorisia koska 325/328 maksaa hunajaa jos kori on vähänkään fiksu.
Moni näistä aiheista on käyty jo läpi foruumilta mutta aika hajanaista tuo tieto kun en onnistunut löytämään vastauksia.. mutta tehän tykkäätte auttaa kanssabemaristeja!
-Onko coupen taka-aksila täysin sama?
-meneekö niissäkin vain yksi jarrulinja taakse kun ei ole abs?
-Tarviiko bägit mistä vuodesta lähtien, Mulla kun ei ole tuossa -91sessä
-Onko moottorin ja korin johtosarjan välinen liitin sama kaikissa malleissa? Eli Plug n play ratkaisu sähköjen osalta?
-Millä saa sen perän etummaisen pultin kestämään, Mulla se napsahti kun ekan kerran lähetti kytkimellä rivakkaammin..
Spekulointia aiheesta kiitos, harkitsen näitä vajaamoottorisia koska 325/328 maksaa hunajaa jos kori on vähänkään fiksu.
Moni näistä aiheista on käyty jo läpi foruumilta mutta aika hajanaista tuo tieto kun en onnistunut löytämään vastauksia.. mutta tehän tykkäätte auttaa kanssabemaristeja!
Comment