Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 318is/320i muutoskatsastus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fantic
    BTCF Member
    • Dec 2013
    • 82
    • Kortesjärvi

E36 318is/320i muutoskatsastus

Uutta koppaa turbotekniikalle hakusessa. Siihen liittyen muutama kyssäri, kun tuntus olevan asiantuntevaa porukkaa paikalla. Mulla on 325 -91 sedani ahdettuna tuoreilla uretaanipuslilla ja etuaksila tehty luisutteluun e46 ja custom osilla.

-Onko coupen taka-aksila täysin sama?
    -meneekö niissäkin vain yksi jarrulinja taakse kun ei ole abs?
    -Tarviiko bägit mistä vuodesta lähtien, Mulla kun ei ole tuossa -91sessä
    -Onko moottorin ja korin johtosarjan välinen liitin sama kaikissa malleissa? Eli Plug n play ratkaisu sähköjen osalta?
    -Millä saa sen perän etummaisen pultin kestämään, Mulla se napsahti kun ekan kerran lähetti kytkimellä rivakkaammin..

Spekulointia aiheesta kiitos, harkitsen näitä vajaamoottorisia koska 325/328 maksaa hunajaa jos kori on vähänkään fiksu.
    Moni näistä aiheista on käyty jo läpi foruumilta mutta aika hajanaista tuo tieto kun en onnistunut löytämään vastauksia.. mutta tehän tykkäätte auttaa kanssabemaristeja!
    e70 X5 35d
    e36 325i- Purussa! Yv:llä halpaa osaa noutoperiaatteella
    e36 cupee

ex. e90 318d -07 Crimson Red M-Sport
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11177
    • Oulu

-Onko coupen taka-aksila täysin sama?
    On

-meneekö niissäkin vain yksi jarrulinja taakse kun ei ole abs?
    Menee. Mut mistä edes löydät semmosen, mis ei oo abs:siä :think Luistonestolla olevissa menee 2 linjaa taakse.

-Tarviiko bägit mistä vuodesta lähtien, Mulla kun ei ole tuossa -91sessä
    Bägit tarvii olla, jos ne on ollu tehtaalta lähtien.

-Onko moottorin ja korin johtosarjan välinen liitin sama kaikissa malleissa? Eli Plug n play ratkaisu sähköjen osalta?
    Liitin sama, mut piuhojen järjestyksessä eroja. Mut eipä ne nyt iso homma ole laitella kohdilleen. Automaateista ainakin on 2 korin ja moottorin bälistä liitintä.

-Millä saa sen perän etummaisen pultin kestämään, Mulla se napsahti kun ekan kerran lähetti kytkimellä rivakkaammin..
    Ei taida olla 100% kestävää ratkaisua olemassa. Paksumpaa ja kovempaa pulttia ovat käyttäneet jolloin kestää paremmin. M3 taka akseli on toki yks ratkaisu, mut siitä taas kätkee perän kannatin.

Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

• Fantic
      BTCF Member
      • Dec 2013
      • 82
      • Kortesjärvi

Luistonestoa tosiaan tarkoitinkin. Muotoilin tuon bägi kyssärin vähän hassusti, eli voiko inssi vaatia minua asentamaan bägit esim. Vm-94 autoon joka muuten vastaa täysin 325i mallia? Koska e36 on tullut bägit vakiovarusteeksi?

Kiitti Pasi jälleenkerran tiedoista! Sun videoiden/postauksien pohjalta oli tosi simppeliä saada muovi liikkumaan oikeasti lujaa

Ps. Myykää mulle hyvä cupee muovi
      e70 X5 35d
      e36 325i- Purussa! Yv:llä halpaa osaa noutoperiaatteella
      e36 cupee

ex. e90 318d -07 Crimson Red M-Sport

Comment

• Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11177
        • Oulu

No hyvä että on ollu apua

Ei niitä bägejä tarvii asentaa, jos ei autossa ole niitä ollu alunperin. Se menee ihan auton mukaan. Ei vertailumallin.

Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎