Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 e36 -91 katkoo kierroksia ennen rajoitinta??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 54750
    Newbiemmer
    • Oct 2016
    • 2
    • Lappeenranta

    325 e36 -91 katkoo kierroksia ennen rajoitinta??

    Mikähän katkoo kierroksia 5500-6000 hitaammin kuin normaali rajoitin. Rajoitin on säädetty 7500rpm ja on nopeampi. Asentoanturit on vaihettu ehjästä autosta joka kierti rajoittimeen asti 6500. Puolat, lämpöanturi, lambda vaihdettu. Imm testattu piuha irrallaan, eikä vaikutusta. Ecua kokeiltu toisessa autossa ja kierti rajoittimeen asti eli 7500. Muuten toimii hyvin. Moottori ei ole. vanoksellinen. Yhden kerran on kylmällä koneella kiertäny rajoittimeen asti. Viileämpänä kiertää paremmi ku kuumana mutta katkoo silti hitaasti kierroksia..Käytännössä kaikki tarkistettu mutta joku aiheuttaa eculle jonku ihme hetkellisen vikatilan että kipinä tod näk katkeaa.. kaikki vinkit otan ilomielin vastaan jos jollain vastaavaa kokemusta.

    Saapi soittaa, txt tai laittaa watsappia
    040 7564283 Ville
  • Samu_93
    BTCF Member
    • Jun 2012
    • 155
    • Espoo

    #2
    Originally posted by 54750 View Post
    Mikähän katkoo kierroksia 5500-6000 hitaammin kuin normaali rajoitin. Rajoitin on säädetty 7500rpm ja on nopeampi. Asentoanturit on vaihettu ehjästä autosta joka kierti rajoittimeen asti 6500. Puolat, lämpöanturi, lambda vaihdettu. Imm testattu piuha irrallaan, eikä vaikutusta. Ecua kokeiltu toisessa autossa ja kierti rajoittimeen asti eli 7500. Muuten toimii hyvin. Moottori ei ole. vanoksellinen. Yhden kerran on kylmällä koneella kiertäny rajoittimeen asti. Viileämpänä kiertää paremmi ku kuumana mutta katkoo silti hitaasti kierroksia..Käytännössä kaikki tarkistettu mutta joku aiheuttaa eculle jonku ihme hetkellisen vikatilan että kipinä tod näk katkeaa.. kaikki vinkit otan ilomielin vastaan jos jollain vastaavaa kokemusta.

    Saapi soittaa, txt tai laittaa watsappia
    040 7564283 Ville
    Vikakoodit lukuun, jos ei mitään löydy niin anturien tarkistus uudelleen. Pakokaasumittauskin ois toki yksi keino. Jos HC korkealla niin sytytyskatkoksia liian laihasta seoksesta tai kipinästä johtuen. Jos HC ja CO korkealla niin liian rikas seos.

    Tulpat, puolat, anturit, Imupuoli alkaen ilmanpuhdistinkotelosta päättyen imusarjan tiivisteisiin, pakoputken vuodot, lambda, venttiilivika, onhan noita vaihtoehtoja. Onko uusitut osat halvinta paskaa vai alkuperäisiä?

    Ite mittauttaisin käryt ja kattoisin puristukset ihan vaan varmuuden vuoksi. Jos nämä ok niin voi jatkaa seoksista ja sytytyksestä.

    Just tutkittiin pätkivää M50B25 konetta ja osa pakovenoista solmussa. HC yli 2000 jne...
    e36 328 Cabriolet -95
    e36 318iS Coupe -92
    e36 325 Coupe -92

    Comment

    • 54750
      Newbiemmer
      • Oct 2016
      • 2
      • Lappeenranta

      #3
      Originally posted by 54750 View Post
      Mikähän katkoo kierroksia 5500-6000 hitaammin kuin normaali rajoitin. Rajoitin on säädetty 7500rpm ja on nopeampi. Asentoanturit on vaihettu ehjästä autosta joka kierti rajoittimeen asti 6500. Puolat, lämpöanturi, lambda vaihdettu. Imm testattu piuha irrallaan, eikä vaikutusta. Ecua kokeiltu toisessa autossa ja kierti rajoittimeen asti eli 7500. Muuten toimii hyvin. Moottori ei ole. vanoksellinen. Yhden kerran on kylmällä koneella kiertäny rajoittimeen asti. Viileämpänä kiertää paremmi ku kuumana mutta katkoo silti hitaasti kierroksia..Käytännössä kaikki tarkistettu mutta joku aiheuttaa eculle jonku ihme hetkellisen vikatilan että kipinä tod näk katkeaa.. kaikki vinkit otan ilomielin vastaan jos jollain vastaavaa kokemusta.

      Saapi soittaa, txt tai laittaa watsappia
      040 7564283 Ville


      Triggeripyörä vipatti ja aiheutti häiriön signaalissa korkeilla kierroksilla. Oli tehny tota samaa jo vuosia. Dampperin vaihdolla korjaantui.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎