Announcement

Collapse
No announcement yet.

startti takkuilee e36

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Hyvä että edes sen, mutta siltikin tässä on nyt ollut jotain mikä ei kyllä ainakaan minulle aukea? Tiedän että vähän tapauksesta riippuen, tuon imusarjan ja startin irroitus+kokoamiseen voi pahimmassa tapauksessa mennä(hermoineen) reilu neljäkin tuntia, mutta pointtihan onkin tuo HEIDÄN antaman arvion ja toteutuneiden tuntien välinen ero?
    Eli olisi ehkä kannattanut kysäistä mihin työproseduuriin alkuperäinen arvio perustui ja mihin toteutunut? Kuvittelivatko vaihtavansa sinun tapauksessa startin ilman imusarjan irroitusta?

Comment

• Terhi
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 536
      • Toijala

Juu, mättää toki.
      Ja kyllä asentaja vakuutti että todella oli niin iso homma että juurikin noin pitkään heillä on mennyt sen korjaamiseen. Ja totesi että olisihan se silti pitänyt tehdä.
      Myönsi virheen, kun eivät olleet ilmoittaneet asiasta. Ja totesi etteivät he periaatteessa "voi ruveta maksamaan" siitä että tekevät asiakkaalle töitä. Ja että kun monia autoja sielläkin laitetaan ettei hinta-arvio voi aina osua oikein.
      Tosin kun kysyin, myönsi että laittavat erityisen paljon e36:sia.

Meni vartti, täti sieltä soitti. Lupasi hyvittää 50€. Sanoin ettei riitä. Hän tuumasi että hän muistaaksensa sanoi että NORMAALIautossa 1-2h, mutta bemareissa hankalampaa. Sanoin etten moista muista jonka jälkeen hän tuumasi että "Eihän noita niin muistakaan, mutta minä aivan varmasti kyllä sanoin niin". Tähän totesin että "Aivan varmasti et sanonut, tein töitä samaan aikaan soittaessani ja puhelin oli kaiuttimella, joten myös työkaverini kuuli."
      Samantien hyvitys nousi kahteen tuntiin, eli 96€. Pienen keskustelun jälkeen tähän suostuin koska en tosiaan jaksa ja halua alkaa riitauttamaan tätä, koska tosiaan ei ole takuuta että minä voittaisin jutun.
      Ja tosiaan, minä soittaessani kerroin auton merkin, mallin ja vuosimallin ja SANOIN ITSE että siitähän pitää se imusarja purkaa että yläkautta pääsee starttiin käsiksi. Ja nyt täti vetosi puhelimessa ettei hän sitä tiennyt silloin kun minä soitin ja vasta asiasta kysyin. Eli kerroin mielestäni hyvinkin tarkasti jo puhelimessa missä on vika ja mitä pitää tehdä, ainoa oli etten tiennyt mikä startissa on vikana.

Ja he siis myönsivät virheensä, eli sen, että heidän olisi pitänyt mulle soittaa välittömästi kun huomasivat että aikaa kuluu huomattavasti pidempään kuin oli arvioitu.
      Tuumasivat että "Olisihan se silti pitänyt korjata", mikä on totta. Mulle ilmeisestikin hyvä tässä tapauksessa että unohtivat.

Tosin kai heillä siellä tiedoissa lukee nyt vähintäänkin "Hankala asiakas", eli joku muu hyvä korjaamo pitäisi keksiä seuraavalla kerralla kun jotain vikaa löytyy..

Comment

• Lanttu
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 1643

Terhi, älä masennu. Olihan jokin aika sitten Tampereella Auto-Kivitilan episodikin jossa asiakkaan tiedoissa oli lukenut: "Asiakas on mulkku". Eihän tuo sun vikasi ollut. Joulumieltä vain...

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎