Elikkä olisi hyvät neuvot tarpeen. Alkoi tämä maailman hienon peli sitten hävittämään nestettä tappavan rauhallisesti noin 2dl/300km. Öljyn seassa ei ole vettä ja ei nosta lämpöjä ja puhaltaa lämmintä normaalisti Mikäs tätä vaivaa? Ettei vaan kansi
E92 Coupe M3 "Schirmer" 08
ex. E36 Hellrot Coupe 325i M-Sport '94
ex. E36 Coupe 318IS M-Sport '94
Elikkä olisi hyvät neuvot tarpeen. Alkoi tämä maailman hienon peli sitten hävittämään nestettä tappavan rauhallisesti noin 2dl/300km. Öljyn seassa ei ole vettä ja ei nosta lämpöjä ja puhaltaa lämmintä normaalisti Mikäs tätä vaivaa? Ettei vaan kansi
Moi! Mulla oli pari viikkoa sitten juuri ostetussa 320i:samoja tivoleita (Auto kesti 88km matkan ja aloitti vuotamaan.
Minun autostani vaihdettiin 3 osaa joiden vaihdoilla ei ole vuotoja enää.eli:
-Termarinkotelo (Mun vanhassa oli pikku,pikku halkeama ja sen ainoan tiivisteen kohdalla vielä),samalla vaihdoin tietenkin termarin.
-Kun sitten ajelin 3vrk:ta niin vesipumpun tiivisteena toimiva O-rengas petti.Sama tivoli syyläri irti,visco irti jne,jne ja vielä kerran jne.
Katso noi,myyjätkin(molemmat) tossa Konalan Scmiedmannin varaosien myyjät totesivat melkeinpä yhteen ääneen että niitä termarin muovisia koteloita he myyvät melkein 1/pvässä.
Mulla oli pari vuotta sitten avo 325 jossa vuosi syylarin yläletkun tyvi niin huomaamattomasti et en meinannu uskoa vian olevan siinä. Meni sitten syylari uusiksi ja oli vielä lämpimän maan malli niin marmorille mars 300e köyhempänä oli kiva cruisailla kun litkut pysyi koneessa
Comment