Auto on tommonen e36 325 cäbi ja öljyä vuotaa tuolta koneen ja laatikon välistä aika paljon. Luulin et se vuotaa koneesta mut laatikon irroituksen jälkeen huomattiin et laatikostahan se vuotaa.
Eli kannattaako ite ruveta ehtimään sitä vuotoa vai viedä suoraan jonnekkin joka älyää jotain tosta laatikosta? No uteliashan mä olin ja purin sen laatikon jo sinne mistä alkaa ne vaihteiston rattaat. Enkä löytänyt oikeaa vuotokohtaa.
Eli mistähän se yleensä vuotaa?
Laatikko kasattu uudella stefalla ja o-renkaalla. Kun laatikko on irti pitääkö akselin liikkua sieltä koneen päästä? Kun se oli ainakin ihan jumissa se akseli. Kardaanin puolelta kyllä pysty pyörittämään mutta akseli ei laatikon päässä pyörinyt vaikka pykälä oli silmässä.
Sit kun yritti öljyä lisätä niin ne tuli ulos samantien akselin päässä olevasta reiästä. Onko normaalia?
Ois vähän kiire tän kanssa!
Eli kannattaako ite ruveta ehtimään sitä vuotoa vai viedä suoraan jonnekkin joka älyää jotain tosta laatikosta? No uteliashan mä olin ja purin sen laatikon jo sinne mistä alkaa ne vaihteiston rattaat. Enkä löytänyt oikeaa vuotokohtaa.
Eli mistähän se yleensä vuotaa?
Laatikko kasattu uudella stefalla ja o-renkaalla. Kun laatikko on irti pitääkö akselin liikkua sieltä koneen päästä? Kun se oli ainakin ihan jumissa se akseli. Kardaanin puolelta kyllä pysty pyörittämään mutta akseli ei laatikon päässä pyörinyt vaikka pykälä oli silmässä.
Sit kun yritti öljyä lisätä niin ne tuli ulos samantien akselin päässä olevasta reiästä. Onko normaalia?
Ois vähän kiire tän kanssa!
Comment