Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 coupen tuulilasin vaihto itse?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juhnis
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 50
    • Rauma

    E36 coupen tuulilasin vaihto itse?

    Ostin uuden tuulilasin ja maksoin siittä 45,50€, ja ajattelin että pystyykös sitä senttiä vielä venyttämään sen verran että laittaisi lasin itte paikalleen, vai haukataanko siinä taas paskoota jos sitä lähtee yrittämään? Sitte tietysti kun viet oman lasin jonnekki nyrkkipajalle ja vaihdatat sen, nii kiskovat siittä asennuksesta saman verran jos olisin lasin ostanu sieltä,, prkl. Eli ei sitä vissiin missään asiassa pysty säästämään
    "Itkevä nainen on väärästä päästä märkä"
  • cck
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 178
    • Naantali

    #2
    Kyllä kai se onnistuu. Onnea yritykselle Itse laitatin juuri uuden tuulilasin enkä sitäkään kovin kalliina pitänyt... Mut ei se ihan tuohon hintaan kyllä varmaa irronnu :P 285e laitettuna maksoi...
    Ex- E36 318is -92
    Ex- CBR 1000rr -06
    Ex- Mazda 6 -03
    Ex- Suzuki Hayabusa -08
    Ex- Audi A4 1.8t Quattro -04
    Ex- BMW E60 530iA -03/04
    Taas: Audi A4 1.8t Quattro -04

    Comment

    • Okkim328touring
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2005
      • 288
      • Porvoo

      #3
      Kovin hommahan noissa liimalasin vaihdoissa on vanhan poisto, ainakin mun kokemuksien perusteella. Kyllä se ennen oli niin helppoa, ku oli tiivistelasit!

      Toisaalta en ole tehnyt minkäänlaista hintagalluppia, mitä nuo lasinvaihdot maksavat, lasilla tai ilman. Että saa sen itekin vaihdettua, muttei se mikään kiva/helpoin case ole. Korjatkaa jos olen väärässä...
      at the moment: F15 X5 40e M-Sport -18 & I01 i3s 94Ah -20
      ex: F11 530xDA -13, F20 118i Sport -12, E70 X5 3.0DA Sport Individual -07, E81 130i M-Sport -07, E53 X5 3.0DA Sport Individual -06, E46 330i touring -01, E91 325i touring -10, E46 325ixA touring -02, E83 X3 3.0DA -06, E39 530DA touring M-Sport -03, E34 540i 6-gang -94, Z3M roadster -00, E30 325ix -87, E46 330D touring M-Sport -02, E36 328i touring M-Sport -96, E21 320 -81, E21 315 -82

      Comment

      • huoppa81
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 638
        • Villähde, Finland

        #4
        Ei todellakaan ole mikään helppo homma, jollei ole niitä enne laittanut. Ja ei joka pojalta löydy työkaluja joilla liimalasi vaihdetaan. Saatikka aineita.
        Garage:

        E21 323i -79
        E21 323i -82
        E30 325i Cabriolet -91
        E30 316i -89
        E39 520i -01
        Kadett C 1,2 -76

        Lynx Rave RE 600 -08

        Comment

        • f1zz
          GTi:stä tuttu
          • Sep 2003
          • 1469
          • Veikkola

          #5
          jep, eli tarvitset kestävän taipusan leipäveitsen, jatai terävän puukon mistä taivutat kärkeä 90 astetta. noilla sahaat liiman irti. sitten puhdistus ja pohjustusaineet + liima. biltemasta hankkimasi käsikäyttöinen liimapuristin takaa tasaisen liimanlevityksen. sitten kaverin kanssa lasi kiinni. mahdolliset rikkoutuneet ikkunanlistat vaan tuulilasiliimalla kiinni ja teipillä puristuksiin yöksi kuivumaan.

          Eli ehkä ei

          Comment

          • juhnis
            Bimmer Rookie
            • Oct 2004
            • 50
            • Rauma

            #6
            Eipä kai siinä sitte muu auta ku lyödä euroja tiskiin että saa autoasentajat viedä hernesoppaa kersoille kotio.
            "Itkevä nainen on väärästä päästä märkä"

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎