Potilaana e36 325 M50B25 ei vanos vm92.
Kylmänä käynnistyy hyvin mutta moottori lämpimämä ei? Imusarjan alta ku irrottaa liittimen (sininen liitin) oisko se ecun joku lämpötunnistin tai joku vastaava kuiteskin senku irroittaa ja starttaa nii lähtee kuumana käyntiin mutta liitin paikallaan ei muutaku kylmänä vaan. Onko se sökö se tunnistin?
Sellasta kans että kierrokset meinaa hummata/täristää moottoria mutta tasottuu jonku ajan päästä mistä tämä johtuu? Ja kierroksia kun yrittää nostattaa hummaamisen aikana nii meinaa vähä röpätellä ja välillä paukahtaa putsarissa mutta kun kierrokset on tasottunu nii nostattaa kierroksia paljon paremmin. Ylä kierroksilla toimii moitteitta ja alakierroksilla vähän heikemmin. Voiko tämä oire johtua siitä sinisestä tunnistimesta mistä aikasemmin kerroin? Sekottaakose jotain moottorista?
Kuuluuko tyhjäkäyntiventtiilin siristä/kolista, onko normaalia?
Kaasua kun pumppaa alakierroksilla nii paukuttelee myös putkessa onko normaalia?
Vaihettuja osia on kampi ja nokka tunnistimet on alkuperäsiä, imusarjaan se lämpötunnistin alkuperäne, imusarjantiivisteet, kumihaitariputki, imuvuotoja ei ole ja polttoaine pumppu, pensasuodatin on kans uus, imm toimii ku irrottaa pistokkeen nii kierrokset menee heti alas. Eiköse imm toimi tollee? Siinäpä jutun tynkää ja kertokaapa viisaammat mikä mättää.
Kylmänä käynnistyy hyvin mutta moottori lämpimämä ei? Imusarjan alta ku irrottaa liittimen (sininen liitin) oisko se ecun joku lämpötunnistin tai joku vastaava kuiteskin senku irroittaa ja starttaa nii lähtee kuumana käyntiin mutta liitin paikallaan ei muutaku kylmänä vaan. Onko se sökö se tunnistin?
Sellasta kans että kierrokset meinaa hummata/täristää moottoria mutta tasottuu jonku ajan päästä mistä tämä johtuu? Ja kierroksia kun yrittää nostattaa hummaamisen aikana nii meinaa vähä röpätellä ja välillä paukahtaa putsarissa mutta kun kierrokset on tasottunu nii nostattaa kierroksia paljon paremmin. Ylä kierroksilla toimii moitteitta ja alakierroksilla vähän heikemmin. Voiko tämä oire johtua siitä sinisestä tunnistimesta mistä aikasemmin kerroin? Sekottaakose jotain moottorista?
Kuuluuko tyhjäkäyntiventtiilin siristä/kolista, onko normaalia?
Kaasua kun pumppaa alakierroksilla nii paukuttelee myös putkessa onko normaalia?
Vaihettuja osia on kampi ja nokka tunnistimet on alkuperäsiä, imusarjaan se lämpötunnistin alkuperäne, imusarjantiivisteet, kumihaitariputki, imuvuotoja ei ole ja polttoaine pumppu, pensasuodatin on kans uus, imm toimii ku irrottaa pistokkeen nii kierrokset menee heti alas. Eiköse imm toimi tollee? Siinäpä jutun tynkää ja kertokaapa viisaammat mikä mättää.
Comment