E36 -91 Koriin asetettu m52 moottori,ohjaustehostimen letkunjen kiinnitys tehostimen päässä on eri m52 on kaksi panjoliitintä,kun taas m50 vaan yksi,katkasin toisen letkun ja liitin sen pelkääjän puolelle klemmarilla,ja panjoliittimellä olevan kuskinpuolelle,nyt kun säiliön täyttää öljyllä,ja kääntelee rattia öljy puskee säiliöstä ulos,onko letkun vain väärinpän tehostimessa?
E36 m52 Ohjaustehostin
Collapse
X
-
Yleensä kai m52 pumpussa on vain yksi banjo ja m50 versiossa 2. Eikä toisinpäin :think
Mut jos niitä on kaksi, niin isompi banjo on imuletku säiliöltä ja pienempi on paineletku ohjausvaihteelle. Yhdellä banjolla olevassa pumpussa se banjo on painepuoli ja letkunpaikka imu säiliöltä.
Jos letkut on oikeinpäin, niin sit varmaan pumppu rikki.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
Joo totta väsyneenä tulee kirjotettua näköjään vähän kaikenlaista,juuri noin päin m52 ja m50,kokeilen kohta kääntää letkut toistepäin,ne on ilmeisesti ristissä nyt.
Originally posted by Pazi88 View PostYleensä kai m52 pumpussa on vain yksi banjo ja m50 versiossa 2. Eikä toisinpäin :think
Mut jos niitä on kaksi, niin isompi banjo on imuletku säiliöltä ja pienempi on paineletku ohjausvaihteelle. Yhdellä banjolla olevassa pumpussa se banjo on painepuoli ja letkunpaikka imu säiliöltä.
Jos letkut on oikeinpäin, niin sit varmaan pumppu rikki.
Comment
-
Käänsin letkut toisinpäin,pumpulta ohjaustangolle menevä letku räjähti heti pumpun jälkeen pituus-suunnassa halki
,liekö huonoa tuuria,se selviää kun uusi letku tulee paikallisesta hydrauliikka liikkeestä. Asiasta kolmanteen ensimmäinen oma bemarini onhan nää ihan mukavia laitoksia.
Comment
Comment