olisi tiedossa 525tds:n kone, että onko mahdollista ja kuinka vaikeaa saada katsastettua se kone tohon 320:iin kuulin jo huhua että esim. loota menis suoraan lohkoon, mut kuulostaa kyllä vähä epäilyttävältä.. ja tietenki johtojenkans tulee ongelmia mut jos tollaseen pataan laittaa mekaanisen pumpun, niin mitähän katsastusmies siitä taas meinaa... mutta tuli tosiaan tällänen villi idea ja jos jollain on tietoa/ kokemusta asiasta niin kiitoksia jo etukäteen...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e-36 320i-----> 325tds/td
Collapse
X
-
ostat multa valmiin E34 524 td:een .....
Loota kyllä sopii suoraan,perän ainakin joudut vaihtaa(eri välitys) sekä osan johtosarjaa sekä laittaa tankkiin siirtopumpun.
+tietenkin koneeseen E36:seen sopivat koneen korvat ja syylärin/letkutTallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
-
-
kone sopii laatikkoon muutako pulttaa kiinni, silmälaakerin voi joutua vaihtamaan jos esim. sun autos on getrak ja toises on zf...ja tietysti noi moottorin korvat ja sit öljypohja koska 525tds:n on öljytila akselin etupuolella ja 325tds:n takapuolella (muistaaksi on näin) sähköt kyl onnistuu onhan noita vastaavia projekteja tehty aikaisemminkin...ja sit on tietysti mittaristo. mut jos haluat tehdä homman ilman säätöö niin myy toi 320 ja tuota saksasta auto...
Comment
-
-
Originally posted by Matiskakone sopii laatikkoon muutako pulttaa kiinni, silmälaakerin voi joutua vaihtamaan jos esim. sun autos on getrak ja toises on zf...ja tietysti noi moottorin korvat ja sit öljypohja koska 525tds:n on öljytila akselin etupuolella ja 325tds:n takapuolella (muistaaksi on näin) sähköt kyl onnistuu onhan noita vastaavia projekteja tehty aikaisemminkin...ja sit on tietysti mittaristo. mut jos haluat tehdä homman ilman säätöö niin myy toi 320 ja tuota saksasta auto...
ehkä kyllä oliskin järkevintä ostaa aito, mut on toi oma niin siistis ja hyväskunnos että olis hyvä aihio tehdä... ja tollanen kone olis halvalla tiedos... kuinka niiden johtojen kans, niin saako tds:n johtosarjasta liitettyä tarvittavat tohon, vai pitääkö koko paketti vaihtaa...??E36 323i turbo coupe m-sport avusblue -97
E61 530xd m-sport edition titansilber -09
E91 320d -06
E46cab 330i m-sport titansilver -01
E39touring tds -97
E91 320d m-sport lemansblue -06
E39 m5 avusblue -99
E39 tds m5replica -97
E36 320i -92
Comment
-
-
Pääasia on kuitenkin kun ostat tuon koneen että mukaan tulee sen moottorin johtosarja sekä ohjain boxit.
Johtosarjat pystyy kyllä liittämään toisiinsa se ei ongelmaa tuota paitsi että jos E34 ja E36 johtosarjoissa on erilaiset liittimet,esim.E34:ssa toi on ihan plug on homma.Siitä isosta liittimestähän lähtee mittaristolle tarvittavat singnaalit...pieni kytkentä kaavioiden tutkiminen valaisee asiaa kummasti...Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by jani1632Pääasia on kuitenkin kun ostat tuon koneen että mukaan tulee sen moottorin johtosarja sekä ohjain boxit.
Johtosarjat pystyy kyllä liittämään toisiinsa se ei ongelmaa tuota paitsi että jos E34 ja E36 johtosarjoissa on erilaiset liittimet,esim.E34:ssa toi on ihan plug on homma.Siitä isosta liittimestähän lähtee mittaristolle tarvittavat singnaalit...pieni kytkentä kaavioiden tutkiminen valaisee asiaa kummasti...
niin tämä kone mikä on tiedos, niin se on 525tds e39 bimmeristä... että vaikeuttaako paljon...??E36 323i turbo coupe m-sport avusblue -97
E61 530xd m-sport edition titansilber -09
E91 320d -06
E46cab 330i m-sport titansilver -01
E39touring tds -97
E91 320d m-sport lemansblue -06
E39 m5 avusblue -99
E39 tds m5replica -97
E36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by roadrunnerniin tämä kone mikä on tiedos, niin se on 525tds e39 bimmeristä... että vaikeuttaako paljon...??Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Sori jos epäilen "halpuutta" mutta: Onko moottorin historia tiedossa, ja pääsetkö koekäyttään sitä? Dieselillä voi olla ajettu paljonkin iästä huolimatta. Ja sillon vaan kerjäät ongelmia jos alat sitä istuttaan nokalle.
Pari diesel pirua vois heti heittää seinälle: Vesipumppu hajonnu ja kansi halki. Turbo rikkunu ja moottori ajettu kuivaksi...Tommonen kunnollinen M51 kone ei ole halpa...Last edited by jpeltoma; 19-07-2005, 15:15.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Originally posted by jpeltomaSori jos epäilen "halpuutta" mutta: Onko moottorin historia tiedossa, ja pääsetkö koekäyttään sitä? Dieselillä voi olla ajettu paljonkin iästä huolimatta. Ja sillon vaan kerjäät ongelmia jos alat sitä istuttaan nokalle.
Pari diesel pirua vois heti heittää seinälle: Vesipumppu hajonnu ja kansi halki. Turbo rikkunu ja moottori ajettu kuivaksi...Tommonen kunnollinen M51 kone ei ole halpa...
kaveri kolaroi bimmerinsä, niin siinä olis se tekniikka... kone olisi kyl tarkoitus tarkistaa puolin ja toisin... mut oon nyt vain alustavasti kyselly että kuinka kova työmaa on alata vaihtaan sitä...E36 323i turbo coupe m-sport avusblue -97
E61 530xd m-sport edition titansilber -09
E91 320d -06
E46cab 330i m-sport titansilver -01
E39touring tds -97
E91 320d m-sport lemansblue -06
E39 m5 avusblue -99
E39 tds m5replica -97
E36 320i -92
Comment
-
-
Kannataa nyt ensin ainakin ottaa selvää että saako sitä konetta vaihdon jälkeen käymään. Juuri näinden ajonestojen takia.Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
Comment